Bladprobleem ..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Maarten 420
    Retired
    • Apr 2013
    • 89

    #1

    Bladprobleem ..

    Korting op 420shop
    Vond deze vlekken hiernet op White widow kan iemand helpen

    image.jpgimage.jpg

    Alvast bedankt
  • Sensigrower
    Senior Stoner
    • Mar 2013
    • 42

    #2
    Re: Bladprobleem ..

    Even het forum doorzoeken en ik vond wat je zocht.
    Monty heeft hier een super topic over gechreven .
    Denk dat je hier wel zal vinden wat je zoekt.
    Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!


    Comment

    • Maarten 420
      Retired
      • Apr 2013
      • 89

      #3
      Re: Bladprobleem ..

      Thx man zal het eens lezen !

      Comment

      • RollUp
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2011
        • 1445

        #4
        Re: Bladprobleem ..

        Ben wel benieuwd wat je conclusie is. Hoe goed dat topic ook is, het blijft lastig om alles goed te identificeren. Ik denk dat Mangaam tekort nog het meeste in de buurt kom, maar kan het helemaal mis hebben...
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Bladprobleem ..

          Calcium. Aarde begint op te raken.
          (ik ga er maar vanuit dat je de onderkant van het blad al met een vergrootglas bekeken hebt en geen beestjes zag)
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Maarten 420
            Retired
            • Apr 2013
            • 89

            #6
            Re: Bladprobleem ..

            Ik dacht ook mangaan dus ga me er wat van bestellen , aan de onderkant van het blad leek het op oranje schimmel.. Heb de bladeren afgeknipt nu zien of de andere bladeren gezond blijven

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Bladprobleem ..

              Een Mangaan tekort (als dat het zou zijn) is bijna altijd een blokkade, en wordt dan veroorzaakt door een te hoge pH.

              Zet eens wat meer foto's ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Maarten 420
                Retired
                • Apr 2013
                • 89

                #8
                Re: Bladprobleem ..

                heb het nog maar op 2 bladeren gezien en die heb ik eraf geknipt.. maar ik zou toch iets willen bestellen van voeding ik dacht aan terra bloom van plagron ?

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: Bladprobleem ..

                  Hou de onderste blaadjes maar in de gaten dan, want als je dat blad eraf haalt, gaan de plantjes een ander blaadje pakken voor de noodvoorraad.
                  Als dat gebeurt dan horen we het wel. Misschien is het dan wat duidelijker.
                  Een bloeiende plant kun je bloeivoeding geven, Terra bloom of Alga bloom zijn prima bloeivoeding.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...