Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

scrognet plaatsen wanneer en hoe hoog?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    scrognet plaatsen wanneer en hoe hoog?

    Korting op 420shop
    Ben nu aan een 2de kweek bezig. De 1ste was zonder net en daar heb ik op het laatste stokjes moeten langs plaatsen. De oogst viel wat tegen en een maat zei me:"je moet netten spannen, dan moet de plant niet zo een energie stekken in het verdikken van de stam. en gaat er meer naar de toppen... ".
    Hij wist me echter niet te vertellen Hoe hoog ik mijn net moest plaatsen..., en vanaf welke week... 2de week loopt dinsdag af.

    #2
    Re: scrognet plaatsen wanneer en hoe hoog?

    Naar wat ik lees is 30-40cm perfect. Je moet gewoon eens googlen op "scrog hoogte" en je vindt al tonnen leesvoer
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

    Comment


      #3
      Re: scrognet plaatsen wanneer en hoe hoog?

      dit jaar voor het eerst zelf geprobeerd na het lezen van het verslag van KRASI !!!!! als je plant een 40 cm hoog is het net erop !!!! de stelen verdelen over je net !!!paar weken later de stelen van links, rechts, voor,achter over het net knopen , er breekt geregeld een tak af hoor , gewoon doorgaan , knijp de takken plat over plmin 10 cm dat buigt makkelijker , laat je leiden door de plant !!! eerste paar planten stond ik bijna te janken , mijn mooie planten helemaal gesloopt , wat een drama !!!! heb er nu 5 gescrogd , ben er trots op !!!!!!!!! veel suc6 !!!!!!!!!! budha

      Comment

      Bezig...
      X