mannetje of vrouwtje staat bijna 2weken in de bloei

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Diamond2012
    Advanced Stoner
    Member
    • Jul 2013
    • 51

    #1

    mannetje of vrouwtje staat bijna 2weken in de bloei

    Korting op 420shop
    20130814_104916.jpg20130814_104906.jpg20130814_104900.jpg
  • 010
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Mar 2012
    • 357

    #2
    Re: mannetje of vrouwtje staat bijna 2weken in de bloei

    Ja hij doet het goed.
    Die zal lekker gaan smaken hahaha

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: mannetje of vrouwtje staat bijna 2weken in de bloei

      Hou het maar bij mannetje.

      mannetje/vrouwtje topic.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • EL Guerilliero
        Advanced Grower
        • Nov 2012
        • 1090

        #4
        Re: mannetje of vrouwtje staat bijna 2weken in de bloei

        hehe, de blaadjes zien er netzo uit als mijn 'reveging' herma .. amper normale bladgroei te zien .. vaak drie of vier zelden vijf puntige bladeren om nog maar te zwijgen over de normale zeven .. dit plantje is naast mannelijk ook mishandeld denk ik .. of een slechte stek (uitputstek) of gewoon zwaar gestressed maar hoe dan ook mannelijk dus onbruikbaar .. zelfs verderkweken is een 'nono' .. sucks euh suc6

        Comment

        Bezig...