mannetje of vrouwtje help!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ganjatree
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Aug 2013
    • 15

    #1

    mannetje of vrouwtje help!

    Korting op 420shop
    he forum vrienden,
    ik heb nou een plant,
    en ik twijfel eraan of het een mannetje of vrouwtje is?
    wie kan me helpen?
    thnx
    Attached Files
  • EL Guerilliero
    Advanced Grower
    • Nov 2012
    • 1090

    #2
    Re: mannetje of vrouwtje help!

    ofwel dorstig ofwel dronken .. al de rest kan je op google vinden, en sta me toe te twijfelen aan het feit dat we vrienden zijn na twee posts het is wel een poging

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: mannetje of vrouwtje help!

      Dit topic kan je helpen: mannetje of vrouwtje.

      Waarom twijfel je ?
      Wat zie je ?
      Haar of ballen ?
      Of allebei ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • ganjatree
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Aug 2013
        • 15

        #4
        Re: mannetje of vrouwtje help!

        ja ik las net dat vrouwelijke plantjes balletje in de oksels hebbe waar dan haartjes uitkome en dat heeft mijn plant,
        alleen voor me gevoel groeite hij niet egt hard,
        eh kdoe gewoon aardig,
        maare oke,
        thnx voor reactie EL

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        thnx qnq, handige info bedankt!!

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        hij is iets wat slap ja EL,
        ik had ook bruine bladere eerst,
        en las dat je ph waarde dan wat laag kan zijn,
        heb nu ook kalk korrels in warm water gedaan,
        aflate koelen en aan me plant gegeven,
        ik hoop dat hij snel bijtrekt!

        Comment

        Bezig...