Lagere pH door azijn

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • lemm
    Advanced Stoner
    Member
    • Aug 2013
    • 59

    #1

    Lagere pH door azijn

    Korting op 420shop
    Ik heb een pH meter en de waarde van mijn kraantjeswater is te hoog. Daarom doe ik er een beetje azijn in en dan kom ik uit op een pH van 6. Is deze methode aan te raden of beter op een andere manier? Heb ook gehoord dat het zou lukken met citroensap. Maar als het geen probleem is dan blijf ik azijn gebruiken..

    Peace

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    joehoe iemand?
    BOMBOKLAT
  • MWay
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 4999

    #2
    Re: Lagere pH door azijn

    Lemon kick van plagron.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Lagere pH door azijn

      Citroen heb ik geprobeerd, dat werkt wel, maar de pH blijft niet stabiel.
      Als je dat gebruikt moet je het meteen geven en niet bewaren.

      Flesje pH- kost 4 euro..
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • lemm
        Advanced Stoner
        Member
        • Aug 2013
        • 59

        #4
        Re: Lagere pH door azijn

        Oke bedankt, zal morgen zo een flesje gaan halen. Thanks!
        BOMBOKLAT

        Comment

        Bezig...