warmte probleem 32 graden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Geniaale
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Aug 2013
    • 1

    #1

    warmte probleem 32 graden

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben nieuw,heb het volgenden probleem heb een tent staan van 3b/1.5d/2h hangt een 1100 m3 buisafzuiger in verse inlaat door middel van een slang rond gelegd met gleuven met een softboxje van 250m3
    3 lampen a 600w ik gebruik geen ventilator temp is donker 25 en lampen aan 32 afzuigen draait volop maar de temp krijg ik niet naar beneden mischien iemand een tip ....
  • spacefrog
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2012
    • 156

    #2
    Re: warmte probleem 32 graden

    Wel een ventilator gebruiken... voor betere verdeling v/d koele lucht.
    Verder is je afzuiger al redelijk krap en heb je vette ondercapaciteit op je aanvoer.

    Ik adviseer je 1500 m3 uitblaas en 1000 m3 inblaas voor 3x hps 600 watt, deze hoeven dan ook niet continu op 100% te draaien.
    Goedkopere oplossing kan zijn een paar passieve inlaten te maken maar of je het daarmee red...........

    Comment

    • Rodigan
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 1536

      #3
      Re: warmte probleem 32 graden

      Of haal een lamp weg...
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

      Comment

      • EL Guerilliero
        Advanced Grower
        • Nov 2012
        • 1090

        #4
        Re: warmte probleem 32 graden

        maar drie keer 600w .. pffff ik haal mijn brood wel bij de bakker

        Comment

        • RollUp
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2011
          • 1445

          #5
          Re: warmte probleem 32 graden

          3x 600 is nie weinig... Neigt naar winstbejag?

          Temperatuur krijg je naar beneden door te zorgen dat je inkomende lucht koel genoeg is. Dat kan een probleem zijn wellicht, dan zal je een lamp uit kunnen doen. Andere optie is een zwaardere afzuiging en een ventilator die de warmte bij de lamp weg haalt. Eventueel actieve inlaat.

          Genoeg om uit te proberen
          Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

          Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: warmte probleem 32 graden

            Een beetje broodkweker lost zoiets op zónder z'n cover te verliezen.

            Hoe kan je 1100 uitzuigen als je maar 250 inblaast, volia, le problem.
            Passief kun je dat makkelijk aan: tent-raampjes open zetten.
            Op de juiste plaats de temperatuur meten helpt ook, en 's nachts draaien natuurlijk, maar dat deed je al toch..
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Budgetgrower
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Aug 2013
              • 5

              #7
              Re: warmte probleem 32 graden

              lolz ik haal met mijn 2 bij 2 tentje met 4x 600 watt en 1125 m3 afzuiger de temp wel onder de 30 graden.

              Gewoon een kwestie van te weinig in laat waardoor je afzuiger niet zijn capaciteit kan waarmaken.
              Ook kan het zijn dat je een veel te lange slang hebt gebruikt met te veel bochten waardoor de afzuiger zijn kracht verliest.

              je kan niet verwachten dat de afzuiger en de verse lucht met moeite naar binnen trekt en ook nog eens een lang uitlaat kanaal met bochten en andere fratsen heen uitblaast en nog steeds zijn max capaciteit haalt.

              Comment

              • Jointjedraaien
                Admin
                Admin
                • Oct 2007
                • 4362

                #8
                Re: warmte probleem 32 graden

                Oorspronkelijk geplaatst door Geniaale
                Hallo ik ben nieuw,heb het volgenden probleem heb een tent staan van 3b/1.5d/2h hangt een 1100 m3 buisafzuiger in verse inlaat door middel van een slang rond gelegd met gleuven met een softboxje van 250m3
                3 lampen a 600w ik gebruik geen ventilator temp is donker 25 en lampen aan 32 afzuigen draait volop maar de temp krijg ik niet naar beneden mischien iemand een tip ....
                Oorspronkelijk geplaatst door Budgetgrower
                lolz ik haal met mijn 2 bij 2 tentje met 4x 600 watt en 1125 m3 afzuiger de temp wel onder de 30 graden.
                Misschien moeten jullie de forum regels eens beter doornemen:

                Dit forum is speciaal bestemd voor hobby- en medicinaal kwekers,
                Vragen en kweekverslagen welke duiden op grotere kweekvolumes dan logischerwijs voor eigen gebruik kunnen zijn, zijn niet gewenst.
                Berichten en topics die duiden op commerciële kweek zullen leiden tot het opheffen van uw account!
                Hou daar a.u.b. rekening mee voordat je gaat posten.


                Om deze reden gaat dit topic dicht.
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment

                Bezig...