Binnenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • CristalRoyal
    Banned
    • Aug 2013
    • 10

    #1

    Binnenkweek

    Korting op 420shop
    Heb 5 plantjes neergezet zijn al ongeveer 8-9 weken aan het bloeien(Amnesia) en nu heb k een klant die een grote partij wil kopen.
    Mijn vraag is: kan ik de toppen gewoon knippen en drogen want hij gaat morgen de stad uit en wil het heel graag hebben
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: Binnenkweek

    op dit forum hoef je niets te vragen over iets dat te maken heeft met commercieel gekweek.

    En nee, dan nog zou ik het niet doen want dan lever je gewoon bende.

    Comment

    • budha54
      Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2013
      • 717

      #3
      Re: Binnenkweek

      Je moet naar een ander forum !!!!

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: Binnenkweek

        Bij deze...

        Comment

        Bezig...