Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luchtvochtigheid

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Luchtvochtigheid

    Korting op 420shop
    Mijn luchtvochtigheid blijft te laag wanneer mijn lamp brandt. Mijn planten willen maar niet groeien... Kan dit de oorzaak zijn? of moet ik ze knippen. Nu staan ze heel breed maar niet hoog?
    Grtz

    #2
    hoe hoog hangt je lamp?,probeer die zo hoog mogelijk te hangen een plant wil altijd naar het licht groeien,zet anders een emmer met water en een handoek erin neer.

    Comment


      #3
      Er staat reeds een emmer met water + handdoek. Ik werk met een kweektent bij jullie gekocht. Mijn tent heb ik ook onder water gezet. Ik denk dat mijn zolder veel te goed geisoleerd is en veel te droog daardoor. Is het nodig om mijn plant te knippen?
      Groeten

      Comment


        #4
        Ik heb hem vanaf vandaag in bloei gestoken. Mijn luchtvochtigheid is wel goed als mijn lamp niet aanzit. Omdat hij nu maar 12h zal branden , hoop ik op nog wat extra groei

        Comment


          #5
          je plant zal sowiso nog 1/3 van je lengte door groeien
          maar luchtvochtig heid probleem kan je op lossen door een steamer erin te doen de regulleert je LV door middel door warme stoom te blazen

          Comment


            #6
            bro zit met hetzelvde probleem!

            Ja,die lv hoe belangrijk is dat voor de plantjes.die van mij blijft rond de 50 steken met alle truckjes die er zijn.

            Voor een steamer heb ik geen plaats meer in de homebox.

            grtz

            Comment


              #7
              Misschien enkele foto's?
              Een luchtbevochtiger zou toch de uitkomst bieden...

              Je kunt die dan aansluiten op een meter, de bevochtiger slaat dan automatisch aan (of uit) als hij onder (of boven) een bepaald percentage komt.....

              Comment


                #8
                Het feit dat ze heel breed blijven is misschien omdat het een Indica soortje is... Vergeleken met een Sativa blijven die een pak kleiner. Aangezien je zegt dat ze zo breed groeien kan het zeker zijn dat het een sterke Indica is dus moet je niet zoveel hoogte gaan verwachten. Het feit dat ze goed in de breedte groeien wil toch zeggen dat ze het naar hun zin hebben... Misschien een foto'tje van die blaadjes, dat kan al veel zeggen over welke genetica er in zit. Dat mag gerust in PM, gaat altijd sneller en doe wel graag aan nieuwelingen helpen

                Greetzzz

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    LV is zeer belangrijk en word vaak over het hoofd gezien in de bloei in mindere mate omdat ja plant meer vocht gaat geven en de LV moet dan maar 60% zijn
                    maar de eerste 2-3 weken is het zeer belangrijk , LV regelt hoeveel vocht je plant afgeeft

                    Comment

                    Bezig...
                    X