Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel in de bloei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Officieel in de bloei

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal! Gelukkig nieuw jaar nog
    Weer een vraagje
    Ik lees over zaden en hoe lang de bloei duurt van zo'n plant.
    Er staat bijvoorbeeld 55 dagen..
    Mijn vraag is, vanaf wanneer moet je die dagen rekenen? Vanaf het moment dat je ze op 12/12 zet of wanneer de plant daadwerkelijk bloeiverschijnselen vertoont? Dit alles minus de voorgroei natuurlijk. Alvast bedankt!

    Grtz

    #2
    dit wil ik ook graag weten, maar ik denk dat die bloei tijden niet opgaan voor gedwarfde plantjes ?

    Comment


      #3
      ik begin de bloeiperiode pas te tellen vanaf wanneer er zich bloeiverschijnselen vertonen... er zullen er wel meerdere zijn die dit anders tellen,maar als ik vanaf de bloeiverschijnselen begin te tellen zit ik er toch nooit veel naast,maar voor perfect te oogsten moet je ze veel en goed in het oog houden en een vergrootglas gebruiken voor de trichomes te bekijken!

      grtzzz

      Comment


        #4
        Als er staat, 8 tot 9 weken bloei dan is dat vanaf 12/12. Dan staan ze in bloei he. Of het veel uitmaakt weet ik niet, ik zag na 4 dagen al overal witte haartjes opduiken bv. Soms zijn ze ook sneller uitgebloeid, soms duurt het wat langer. Dat merk je vanzelf aan de plant, hoeveelheid bruine haartjes en de kleur van de thc kristallen.

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            ok thx manne

            Comment


              #7
              AmNeSiA HaZe is toch 13weken bloei he?
              Peace Out

              Comment


                #8
                nee, 10 weken

                Comment


                  #9
                  hangt van plant tot plant af...

                  het kan zijn dat hij op 10weken klaar is maar een nonkel van mij moest hem 15weken laten bloeien voor hij klaar was,dus het verschil zit hem gewoon in de genen!

                  het 1ne zaadje kan 50% van elk van de voorouders hebben meegekregen terwijl een ander zaadje van dezelfde voorouders 75% van het vrouwtje en 25% van het mannetje hebben meegekregen!

                  is het vrouwtje dan een langbloeier dan zal het zaadje dat 75% van de genen van de moeder heeft (meestal) ook een langbloeier zijn...

                  grtzz

                  Comment

                  Bezig...
                  X