Roestplek op blad

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • lemm
    Advanced Stoner
    Member
    • Aug 2013
    • 59

    #1

    Roestplek op blad

    Korting op 420shop
    Hey
    Is dit iets om mij zorgen om te maken of is het gewoon doordat de ventilator er heeft op staan blazen? Het is een quick one autoflower van 26 dagen oud. Vanaf het begin had dit plantje het al wat moeilijker en hij is iets lichter van kleur dan zijn zusje en hij oogt ook al vanaf het begin wat ongezonder. Er zijn maar 1 of 2 roestvlekken en ook heel weinig bruine vlekjes op de bladeren, maar misschien is dit het begin van iets...
    11092013917.jpg11092013914.jpg11092013920.jpg11092013916.jpg
    Alvast bedankt!
    BOMBOKLAT
  • RollUp
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2011
    • 1445

    #2
    Re: Roestplek op blad

    Je zit tegen overvoeding aan en wellicht te nat gestaan.
    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

    Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Roestplek op blad

      Lijkt me een gevalletje 'te weinig grond en teveel water'.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • lemm
        Advanced Stoner
        Member
        • Aug 2013
        • 59

        #4
        Re: Roestplek op blad

        Oke bedankt, ja aan de hoeveelheid grond kan ik nu niets meer veranderen. Alleen onthouden voor volgende keer. Met het water zal ik zuiniger zijn ik geef ze nu tussen de 200-300ml als ik voel dat de grond droog is.
        BOMBOKLAT

        Comment

        • RollUp
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2011
          • 1445

          #5
          Re: Roestplek op blad

          Hou er rekening mee dat als de toplaag droog is, onderin de pot er nog meer dan voldoende vocht zit. Til je pot op en je weet of je pot nog genoeg water in zicht heeft (duurt ff natuurlijk, je moet het eerst eigen maken)
          Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

          Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

          Comment

          Bezig...