hulp gevraagd

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • m1k3
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2008
    • 27

    #1

    hulp gevraagd

    Korting op 420shop
    dit zijn onze planten en wuij doen dit voor het eerst en we hebbe de vraag of het er goed uitziet???? het is de 3de week bloeifase (begin)
    Attached Files
  • PITcrew
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Dec 2008
    • 378

    #2
    ze beginnen toch al mooi inde bloei te staan; vanaf nu gaat ge de toppen zien verdikken.

    over algemeen ze ze er kern gezond uit.
    mooie plantjes.

    btw: welke soort is dit,
    en hoeveel hebt ge er daar staan?

    Greetz
    Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
    Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

    sigpic

    Comment

    • Jona
      Retired
      • Jun 2008
      • 2797

      #3
      Op de bloei zelf heb ik niets op aan te merken. Gaat wel goed zo. Maar ik heb wel de indruk dat ze wat gestrekt zijn, niet dat je er nog veel kan aan doen maar het is beter dat je het weet (mochten er grote buds aankomen dan kan je hier en daar wat gaan ondernemen zodat ze niet knakken).
      Houden zo!

      Comment

      • m1k3
        Senior Stoner
        Member
        • Dec 2008
        • 27

        #4
        de soort weten we niet we hebben deze gekregen om mee te starte
        als dit goed gaat willen silver haze gaan kweken het zijn 20 planten

        Comment

        • o21
          Retired
          • Dec 2008
          • 696

          #5
          Ziet er allerzins heel mooie uit voor 3 de week bloei. Plantjes mooie groen topjes mooie wit en pluizig. Ja heel netjes hoor goe bezig en vooral zo houden.

          Comment

          Bezig...