Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stroombesparing

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    stroombesparing

    Korting op 420shop
    kan deze led perfect mij philips son-t green power vervangen of is dit alemaal te mooi om waar te zijn.
    zie deze link.



    http://www.lampbank.nl/kk_301290.html

    #2
    Dan zou je de technische specificaties moeten vergelijken.

    Wat wel zo is, led-lampen gaan langer mee dan alle overige lampen. Zijn zeer zuinig in verbruik en worden niet heet.
    Enige nadeel is dat het nu nog erg duur in aanschaf is, waardoor het nog wat onaantrekkelijk is.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door seranne View Post
      kan deze led perfect mij philips son-t green power vervangen of is dit alemaal te mooi om waar te zijn.
      zie deze link.



      http://www.lampbank.nl/kk_301290.html

      Ik zou het bij de hps houden, ik heb zo mijn twijfels over led.
      grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        ik volg het ook een beetje, en het schijnt nu wel goed te gaan, moet je alleen wel een groei en een bloei led lamp hebben, daar waren de resultaten net zo goed als met hps.

        of mischien alleen de groei led lamp proberen dacht ik , ik ben nu ook met een hok bezig maar tot nu toe heb ik een hps lamp daarvan weet je dat ie werkt

        groet

        Comment


          #5
          ik zou ook voor hps gaan,led's zijn idd goedkoop maar als je nog een jaar of 2 wacht dan zal de led wss wel evenveel geven als een hps maar nu nog zeker niet...

          grtzzz

          Comment


            #6
            ik heb zin om een hps lamp te kopen, maar de electriciteitsrekening daar ben ik bang van, vooral in deze tijden!
            Last edited by AlwaysStoned; 7 January 2009, 15:35.
            sigpic

            Comment


              #7
              ik geef mijn ouders 10euro per maand,daar kom je er normaal al zeker mee...

              als je natuurlijk geen high-tec tent of hok hebt!

              grtzzz

              Comment


                #8
                hahaha lol haze incl kost en inwoning ?

                Comment


                  #9
                  haha was het maar, maar nee dan is het 260euro...

                  dus valt ook nog wel mee want die 250 voor kost en inwoon die eet ik alleen al op in een maand want met al die boefkickjes...

                  grtzzz

                  Comment


                    #10
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                      #11
                      Tis volgens mij iets goedkoper:

                      http://www.nuonenergiebesparen.nl/calculator_lamp.php

                      Is van Nuon zoals je ziet en berekend precies de kosten van je stroom, maar idd met een tientje kom je der niet. Niks zeggen tegen je ouders, merken ze toch pas bij de eindafrekening. Dan kun jij al veel kweekjes gedaan hebben!!!

                      Comment


                        #12
                        ik ben niet echt iemand die mijn ouders op die manier zou lepelen . ik heb deze vraag gesteld met de intentie mijn ouders(hun rekening) te sparen . ik heb ze zelf bewust gemaakt van de prijzen . love you're parents zouk zo zeggen

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Idd, LED is goed voor de groei maar in de bloei trekt het op niets.
                            En of het minder verbruikt dat hangt gewoon van het vermogen af, als je 400w aan LED hangt verbruikt dat evenveel hoor .

                            Ik denk dat het probleem ook is dat er enkel rode en blauwe leds inzitten.
                            Onze planten gebruiken deze kleuren het meest maar dat betekent volgens mij niet dat de rest onnodig is.

                            Er zijn wel kwekers die succesvol kweken onder LED maar alvast niet met de lampen die op de markt worden gebracht. Mocht je onder LED willen kweken, gewoon zelf een paneel in elkaar steken. Is veel goedkoper en kan je de kleuren zelf mixen,

                            Peace

                            PS: En voor de mensen die zeggen dat onder een HPS kweken te duur is, dat hoeft niet speciaal zo te zijn hoor.
                            Er bestaan al HPS lampen van 35 watt, je kan online al een compleet setje kopen vanaf 70watt.
                            Last edited by Smokey; 13 January 2009, 23:54.

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X