Kastje van Lousticko

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Loustick
    replied
    Re: Kastje van Lousticko

wilt ni zeggen dage hier nx zet dat je het zelf niet meer doet he kan nog kijk naar mij is al meer als ook 3j dat ik hier nog heb opgezeten en doe het nog

Leave a comment:

• witpen
    replied

Ik denk het niet als je 3 jaar niets laat weten in je topic

Leave a comment:

• Loustick
    replied

heee alles goed ?? doe je het nog gezelligheidsroker ??

Leave a comment:

• West2010
    replied

Dat is zeker niet slecht voor de eerste keer, geniet er van

Leave a comment:

• Loustick
    replied

Hallo iedereen Droog gewocht 205gram vondt ik zelf niet slecht voor de eerste keer! zonder schema beetje op het oog en smaak zit het reedelyk goed en de geur amai mag er ook zijn Mvg

Leave a comment:

• wiedewiet
    replied

gebruik 1 kweek schema geen merken beginnen mengen.
    met Aptus heb ik wel heel mooie toppen verkregen .
    zeker oppassen voor overvoeding als je blad puntjes geel zien is het all te laat dan moet je best een paar dagen spoelen.
    daarom koop je ook best een ec meter
    ook maken dat er een goede lucht circulatie is.
    best langs onder lucht aanzuigen met een buis fan en langs boven lucht afzuigen met koolfilter.
    in een kleine ruimte hoef je zelf geen fan te gebruiken in je kweekruimte
    een 600w lamp is wel all veel in verbruik je energieverbruik zul je zien stijgen

Greetz Wiedewiet !

Leave a comment:

• Gamm
    replied

De toppen die in de shop verkocht worden zijn vaak ook compacter doordat ze in vacuümzakken gezeten hebben.

Naarmate je ervaring gaat opbouwen zul je wel merken dat je oogsten er mooier en mooier gaan uitzien.

Leave a comment:

• Loustick
    replied

maar zal ik ooit toppen krijgen gelijk in de coffeshops ?? ik dacht dat ik zo'en weed ging hebben :s maar zit er hellemaal naast
    nu oke deze kweek heb ik geen schema gevolgt maaar ik dee er wel procduckten in, ik ga nu en schema volgen heb ph meters gekocht en andere dinges hoopelijk volgende kweek dat het beter eruit ziet :s

Leave a comment:

• Gamm
    replied

Sommige soorten zullen je bijna nooit compacte toppen geven.
    Anderen leveren dit dan zonder de minste moeite.

Daarnaast zijn er veel factoren die ervoor zorgen dat toppen al dan niet compact worden.
    Wat mij betreft vind ik dat overbewatering, te hoge luchtvochtigheid en te warme temperaturen de meest negatieve invloed hebben.
    Dit in de veronderstelling dat de verlichting reeds in orde is maar dat hoef ik je waarschijnlijk niet te zeggen.

Daarnaast kun je, zoals eerder gemeld, producten gebruiken zoals Plagron Green Sensation. Andere merken hebben alternatieven.
    De verhoging van het suikergehalte in de plant, waar deze producten voor zorgen, zorgt voor hardere en beter smakende toppen.
    Last edited by Gamm; 21 November 2013, 08:55.

Leave a comment:

• Loustick
    replied

Wow leuk! als je der boven zelf zit en heb nog vraagje de eerste kweek is idd gedaan tis nog ni zo droog maar toch al rookbaar
    heb knopje geproeft smaak zit goed.. maar ik vindt dat mijn knoppen niet compackt zijn.. zit veel thc smaakt goed enzo juist beetje geur.. maar ik wil vooral mooie en compackte knoppen kan iemand mij daarbij helpen voor de volgende ronde dan..

en eigelijk is het zoals deze produckt plagron green Sensetion ???

Leave a comment:

• Gamm
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door Loustick
    en is dat waar ik heb vroeger gehoordt dat het met je watage te maken heeft
    dus hoe meer Watt je hebt Hoe 500g ong doen of niet ????
    Indien je een gram per watt draait heb je een mooie ronde achter de rug.
    Bij een vorige kweek zat ik daar zelfs boven

Ook bestaan er additieven, zoals Plagron Green Sensation, die er voor zorgen dat de toppen vaster van structuur worden.
    Bijgevolg heb je na het drogen een zwaarder gewicht over.

Leave a comment:

• West2010
    replied

Zeker een mooie top, op de foto

Leave a comment:

• wiedewiet
    replied

dat Ziet er echt wel Fantastisch uit hoor dude !!!

Leave a comment:

• Wietefras
    replied

Klik rechtsbovenaan op "Instellingen". Dan kun je links in het blokje "Mijn Instellingen" klikken op "Wijzig handtekening".

Leave a comment:

• Loustick
    replied

Danku handigeharrie

en vraagje hoe kun je en onderschrift maken ?? bv als ik op en topic en reactie zet dat er onder myn reactie mijn topic staat dat je alleen maar hoeft te clikken en dat je er bent???

Leave a comment:

Bezig...