tak onder top half afgeknakt, wat doe ik hier mee ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wiedewiet
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 329

    #1

    tak onder top half afgeknakt, wat doe ik hier mee ?

    Korting op 420shop
    Hallo,mensen
    ik heb per ongeluk een tak onder een top afgeknakt maar hij hangt er nog aan
    er is sap uitgekomen door het knakken
    ik heb hem verlopig met 2 stokjes terug recht gespalkt

    extra info
    het is geen hoofdtop
    bloei : week 6
    soort : church


    wat doe ik hier het beste mee? mensen met ervaring en goeie raad ?

    Greets Wiedewiet !
  • gezelligheids roker
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 227

    #2
    Re: tak onder top half afgeknakt, wat doe ik hier mee ?

    haal de ducktape maar tevoorschijn, spalken en plakken en dan heb je hele goede kans dat het weer helemaal goed komt...het is onkruid he
    veel mensen (incl ikzelf) knakken de planten bewust om ze laag te houden, de planten kunnen hier goed tegen

    succes er mee

    grtz

    Comment

    • RollUp
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2011
      • 1445

      #3
      Re: tak onder top half afgeknakt, wat doe ik hier mee ?



      Mocht het toch afsterven, heb je pech. Maar dan is er nog geen man overboord Rest van je plantje doet gewoon z'n ding.
      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

      Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: tak onder top half afgeknakt, wat doe ik hier mee ?

        Normaal blijft die tak wel leven dus kan je 'm laten zitten, plakken en ondersteunen of spalken.
        Buiten moet je wel opletten dat je geen stamrot krijgt op die plaats.

        Bewust planten 'knakken' is wat anders he...dan horen ze niet echt te knakken, dat is meer 'vouwen', zonder wond.
        Last edited by QnQ; 16 September 2013, 08:08.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • wiedewiet
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 329

          #5
          Re: tak onder top half afgeknakt, wat doe ik hier mee ?

          Danku !

          kheb hem gespalkt met 2 stokjes en met ijzerdraatjes vastgebonen hij ziet er nog steeds goed uit !

          Greetz Wiedewiet !

          Comment

          • Sole mio
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2012
            • 808

            #6
            Re: tak onder top half afgeknakt, wat doe ik hier mee ?

            K zag hier al vaker gespalkte en geplakte planten die het daarna nog goed deden.
            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

            Comment

            Bezig...