Overvoeding

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #1

    Overvoeding

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

    Ik heb mijn plant wat overvoedt vermoed ik.
    Zie foto. Heb hem al gespoeld gisteren maar nu is mijn vraag hoelang duurt het voor je weer betering ziet of is het al hopeloos?

    Graag jullie mening
    Thugz
    Attached Files
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Overvoeding

    Als je 'm een beetje overvoedt hebt hoef je niet te spoelen he..ik zie alleen een beetje verkleurde puntjes, alle andere rare dingen die je ziet komen niet door de voeding.
    Natte voeten is ook slecht voor onze plantjes, dus het is een laatste redmiddel.
    Je zult pas mogelijk verbetering zien als de aarde weer droog is. Die fan zou ik er ook uit gooien.

    Heb je 'm wel gespoeld met pH 6 en EC 1 ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • thugz
      Amazing Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4284

      #3
      Re: Overvoeding

      Als ik die fan eruit gooi wordt het veel te warm in mijn tentje. Dus volgens jou staat hij gewoon te nat? Ph en ec kan ik niet meten aangezien ik de meters nog niet heb.
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Overvoeding

        Dan is je afzuig/inblaas niet in orde. Normaal regel je dat voor je plantjes erin zet eh..
        Plantjes hebben wel last van die constante tocht, dat is ook te zien, dat je geen pH meet is ook te zien.

        Mgoed, je kunt er nu dus niks aan doen, gewoon afwachten dan maar en niks geven tot het overtollige water eruit is.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • thugz
          Amazing Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4284

          #5
          Re: Overvoeding

          Ja maat je kan niet alles inneens aankopen he kost een pakje geld. Maar een aanvoer heb ik idd niet. Enkel een afzuiging maar heb die fan uitgezet eens kijken wat het geeft van temp.
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Overvoeding

            Ik bedoel ook niet dat je een actieve invoer nodig hebt, ik heb ook altijd met een passieve invoer gekweekt.
            Als je afzuiger in orde is, en je inlaatgat is minstens 3x zo groot als de diameter van je uitlaat moet het in theorie goed zijn.
            Als je bijvoorbeeld zo'n raampje in de tent open zou zetten en de temperatuur zakt, dan is je inlaat dus niet groot genoeg.

            Ik heb zo'n fan weleens aan een stuk touw gehangen zodat-ie hoger in de tent circuleert.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • thugz
              Amazing Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4284

              #7
              Re: Overvoeding

              Dat begrijk ik. Maar aan zo een tent kan je uw inlaat toch niet groter maken of is mijn afzuiger dan te zwaar in verhouding met de opp. Wil anders wel eens wat foto's plasseren Van de volledige tent heb ook wel een fancontroller met thermo maar krijg de temp niet goed ingesteld.
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment

              • Dylero
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 280

                #8
                Re: Overvoeding

                Met zo een weer en nog klimaat problemen? met hoeveel watt kweek je en hoeveel afzuiging heb je als ik mag vragen ?
                2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

                Comment

                • thugz
                  Amazing Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4284

                  #9
                  Re: Overvoeding

                  Plug&grow spaarlamp 250w afzuiging 125mm 365m3 filter phat filter 300m3 125 flens.
                  Maar laat nu mijn afzuiging wat minder hard draaien en temperatuur staat goed nu
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment

                  • thugz
                    Amazing Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4284

                    #10
                    Re: Overvoeding

                    gesloten
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment

                    Bezig...