stom van me
Collapse
X
-
Re: stom van me
als het echt de allerlaaste week is kunt ge hem gewoon knippen nee ? en idd reveg is mogelijk na 24uur licht, klote...2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog -
Re: stom van me
hopen dus dat het goed uit pakt
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
je ziet wel dat ze aan het ddoor schieten zijn,kan dat dan nog kwaad
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
je ziet wel dat ze aan het ddoor schieten zijn,kan dat dan nog kwaadComment




Comment