Een vraagje over de tl lampen ?:s

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ensen
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Sep 2010
    • 13

    #1

    Een vraagje over de tl lampen ?:s

    Korting op 420shop
    ik heb hier een tl lamp van rond de 40 watt met 3350 lumen.. maar er staat op het doosje: koud, wit licht.. in de winkel zag ik ook warm staan op een ander tl lamp. is mijn lamp goed voor te kweken of moet het de andere zijn?? Alvast bedankt als iemand mij dit even kan uitleggen
  • RollUp
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2011
    • 1445

    #2
    Re: Een vraagje over de tl lampen ?:s

    Daar is een heel mooi Sticky topic over, dat je dat over het hoofd gezien heb. Schaam je joh

    Wat is de ideale opstelling voor het kweken van wiet, lees hier over de ervaring van andere gebruikers of stel je vraag!


    Succes!
    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

    Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

    Comment

    • ensen
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Sep 2010
      • 13

      #3
      Re: Een vraagje over de tl lampen ?:s

      Ten eerste hartelijk bedankt deze info, dit was wat ik zocht maar niet vond.. En Ten 2de¨Schamen?-Niet degene die het niet weet maar degene die het niet leert moet zich Schamen..

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Oorspronkelijk geplaatst door RollUp
      Daar is een heel mooi Sticky topic over, dat je dat over het hoofd gezien heb. Schaam je joh

      Wat is de ideale opstelling voor het kweken van wiet, lees hier over de ervaring van andere gebruikers of stel je vraag!


      Succes!

      Ten eerste hartelijk bedankt deze info, dit was wat ik zocht maar niet vond.. En Ten 2de¨Schamen?-Niet degene die het niet weet maar degene die het niet leert moet zich Schamen..

      Comment

      • RollUp
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2011
        • 1445

        #4
        Re: Een vraagje over de tl lampen ?:s

        Dat schamen was ook een grapje, vandaar de op het einde

        Ik bedoelde het goed

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Vind het trouwens wel een mooie uitspraak
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

        Comment

        • Dylero
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 280

          #5
          Re: Een vraagje over de tl lampen ?:s

          Maar toch, een sticky niet vinden ? ...
          2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

          Comment

          • RollUp
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2011
            • 1445

            #6
            Re: Een vraagje over de tl lampen ?:s

            Voor een stekje ben je ook best lang lid.. Hoe zit dat dan?
            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

            Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

            Comment

            • ensen
              Plantje
              Nieuw Lid
              • Sep 2010
              • 13

              #7
              Re: Een vraagje over de tl lampen ?:s

              Oorspronkelijk geplaatst door RollUp
              Dat schamen was ook een grapje, vandaar de op het einde

              Ik bedoelde het goed

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Vind het trouwens wel een mooie uitspraak
              -
              ik weet het, wou duidelijk maken dat niets mag gekleineerd worden. zelfs een mier heeft zoveel ¨taken¨ of dingen waarvoor dat dient, zoals alles. Zo zie je dat alles wat wij zien nood heeft aan alles. Als er 1 ding ontbreekt zal het niet lukken. wat logischer stom voorbeeldje: als er geen water was was er niets,geen leven... Zo is alles aan elkaar verbonden.. hieruit kun je veel afleiden en je erin verdiepen, dat laat ik ook aan jouw en de anderen over iedereen op deze website heeft een eigen denklokaal in het hoofd..
              Ik bedoel het ook goed ,, info doorgeven aan elkr thats it

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              ik heb jarenlang problemen gehad waarom wat heeft het ermee te maken:s

              Comment

              • RollUp
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2011
                • 1445

                #8
                Re: Een vraagje over de tl lampen ?:s

                Was gewoon nieuwsgierig.

                Problemen zijn nooit leuk he
                Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                Comment

                • ensen
                  Plantje
                  Nieuw Lid
                  • Sep 2010
                  • 13

                  #9
                  Re: Een vraagje over de tl lampen ?:s

                  Net zoals alles zal ik dat ook niet voor niets meegemaakt hebben, uit die problemen heb ik wel ietsje nog geleerd

                  Comment

                  • RollUp
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2011
                    • 1445

                    #10
                    Re: Een vraagje over de tl lampen ?:s

                    Das te merken
                    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                    Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                    Comment

                    • ensen
                      Plantje
                      Nieuw Lid
                      • Sep 2010
                      • 13

                      #11
                      Re: Een vraagje over de tl lampen ?:s

                      mrja 10/10 ben k nooit vind je karakter persoonlijkheid goed

                      Comment

                      • RollUp
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2011
                        • 1445

                        #12
                        Re: Een vraagje over de tl lampen ?:s

                        Welkom terug dan
                        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                        Comment

                        • ensen
                          Plantje
                          Nieuw Lid
                          • Sep 2010
                          • 13

                          #13
                          Re: Een vraagje over de tl lampen ?:s

                          hahah thnx vrijheid is best chilll

                          Comment

                          Bezig...