Geel hangend blad ?? - AMS -

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • x iTrustz
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2013
    • 174

    #1

    Geel hangend blad ?? - AMS -

    Korting op 420shop
    Ik heb een vraagje over me plantje.
    de onderste bladeren gingen een beetje hangen.
    image-1.jpgimage-4.jpgimage.jpg

    hoop dat jullie misschien iets erop weten, of iig mij kunnen helpen.

    Alvast bedankt!
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS
  • Gamm
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1610

    #2
    Re: Geel hangend blad ?? - AMS -

    Zou me er weinig zorgen over maken indien het bij het onderste blad blijft.

    Dit gebeurt wel meer.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment

    • x iTrustz
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2013
      • 174

      #3
      Re: Geel hangend blad ?? - AMS -

      Oorspronkelijk geplaatst door Gamm
      Zou me er weinig zorgen over maken indien het bij het onderste blad blijft.

      Dit gebeurt wel meer.

      oke bedankt Gamm,

      zijn er verder geen voedingstekorten of zoiets te zien?
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

      Comment

      • Gamm
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1610

        #4
        Re: Geel hangend blad ?? - AMS -

        Ze staat zeer donker van kleur en ik merk her en der een klein verbrand bladpuntje en wat opkrullende bladranden.

        Oppassen met voeding dus. (In de zin van niet teveel!)
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment

        • x iTrustz
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2013
          • 174

          #5
          Re: Geel hangend blad ?? - AMS -

          Oorspronkelijk geplaatst door Gamm
          Ze staat zeer donker van kleur en ik merk her en der een klein verbrand bladpuntje en wat opkrullende bladranden.

          Oppassen met voeding dus. (In de zin van niet teveel!)
          is goed, bedankt! voeg nu alleen wortelsim aan het water toe

          Eventjes afwachten dan maar !
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

          Comment

          Bezig...