slap plantje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jona
    Retired
    • Jun 2008
    • 2797

    #16
    je duwt ze onder andere bladeren dan veronderstel ik?
    Maar wat ik bedoel is de bladeren, zeg nu 25cm boven de plaats waar je licht wil, die knip ik af zodat het licht mooi doorkan . That's my way and i think it works: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eek-t2513.html
    Sorry voor het even off topic gaan

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #17
      Ik druk mijn bladeren naar beneden zodat ze onder de zijtakjes komen te hangen waardoor ze nog steeds licht kunnen opnemen. Wegknippen hoeft dan niet.

      Comment

      • mistie
        Senior Stoner
        Member
        • Mar 2009
        • 38

        #18
        ik denk dat ze ook te droog staan , probeer naar 80-90% Lv te gaan
        en knip de grootste bladeren af zodat de voeding niet naar die bladeren gaat

        Comment

        • sirhc
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2009
          • 83

          #19
          ja ik haal de mijne er ook gewoon af zou niet willen dat er voeding naartoe gaat

          Comment

          • De_Ru1ne_Wrapper
            Retired
            • Mar 2009
            • 5

            #20
            mn idee over het slappe plantje is geen wind in de cabine of kast waar het plantje staat, en schiet op en valt om? voor de rest beter overal af te blijven,

            Comment

            Bezig...