Van buiten naar binnen verhuisd

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • axo85
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2009
    • 128

    #1

    Van buiten naar binnen verhuisd

    Korting op 420shop
    Heeey

    ik heb meerdere vraagjes in verband met me plantjes
    allereerst zal ik ze even voorstellen het zijn zaailingen van super silver haze en zouden buiten een bloeiperiode van 8 a 9 weken hebben
    dus zou dit uitkomen op eind oktober volgens de informatie die ik bij de zaadjes kreeg

    nu ben ik pas laat in het seizoen begonnen namelijk begin juni geld deze informatie dan ook voor mij
    aangezien in september buiten de 12 uur bloeitijd begint op te treden?

    ik heb ze afgelopen week naar binnen gehaald en onder de 400 watts zon gezet omdat het steeds kouder word buiten
    maakt dit uit als ik ze abrupt op 12 / 12 zet met een tempratuur van ongeveer 25 graden overdag en 20 snachts in plaats van de 15 overdag en 7 graden snachts

    ook heb ik een beetje moeite met bepalen in welke week ze zijn met de bloei
    maar daar zal ik morgen pas foto's van kunnen maken
    ze zijn nu in een diepe nachtrust

    hoop dat jullie een beetje kunnen helpen

    greeetz dmx
    Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen
  • PeterS1mple
    Advanced Stoner
    Member
    • Jul 2013
    • 66

    #2
    Re: Van buiten naar binnen verhuisd

    Ik weet niet of je dames al bloei kenmerken laat zien...? Maar als ze dat nog niet doen dan gaan ze onder 12/12 vanzelf in bloei... Beetje bloeivoeding er bij...
    Zijn ze al aan het bloeien? Dan kan de bloei gewoon doorgaan... Voortaan binnen...

    Comment

    • PeterS1mple
      Advanced Stoner
      Member
      • Jul 2013
      • 66

      #3
      Re: Van buiten naar binnen verhuisd

      Foto's helpen altijd..!!

      Comment

      • axo85
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2009
        • 128

        #4
        Re: Van buiten naar binnen verhuisd

        ja ze staan al in bloei en als ik het goed tel vanaf begin september dan natuurlijk zou dit de vierde week moeten zijn
        de voeding die heb ik m al gegeven van atami en zoals je al heel mooi zei voortaan binnen !!!
        Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

        Comment

        • Buizerd
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 1161

          #5
          Re: Van buiten naar binnen verhuisd

          Let op beestjes, buiten blijven die in toom. Binnen is het walhalla voor ze.

          Comment

          • axo85
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2009
            • 128

            #6
            Re: Van buiten naar binnen verhuisd

            bedankt voor de tip ik ga dit goed in de gaten houden
            Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

            Comment

            • budha54
              Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2013
              • 717

              #7
              Re: Van buiten naar binnen verhuisd

              Als je planten ,buiten voor groei't is het raadzaam om ff te spuiten ! je wil geen "beestje's toch ! die kunnen explosief groeien in je WARME tent !

              Comment

              • axo85
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2009
                • 128

                #8
                Re: Van buiten naar binnen verhuisd

                zoals beloofd de foto's van ieder plantje
                alleen een beetje jammer van de strepen op de foto

                foto 1 is de kleinste en laat nog geen bloeikenmerken zien zie foto 5
                foto 2 is in bloei zie foto 6
                foto 3 is duidelijk in bloei zie foto 7
                foto 4 daar zie ik ook niet veel bij gebeuren zie foto 8



                IMAG1870.jpgIMAG1871.jpgIMAG1872.jpgIMAG1873.jpgIMAG1874.jpgIMAG1876.jpgIMAG1877.jpgIMAG1878.jpg

                op de beestjes heb ik goed gecontroleerd en heb tot nu toe niks gevonden maar blijf het in de gaten houden
                Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                Comment

                • Gamm
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2012
                  • 1610

                  #9
                  Re: Van buiten naar binnen verhuisd

                  Mooie planten!

                  Zoals eerder gezegd, hou die beestjes goed in de gaten.
                  Kan een aantal dagen duren vooraleer ze zich massaal beginnen te manifesteren.

                  Ik hoop natuurlijk voor je dat je niks mee naar binnen hebt gesleept.

                  Veel succes ermee!
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                  Comment

                  • Cookaap
                    Elite Grower
                    • Dec 2011
                    • 2730

                    #10
                    Re: Van buiten naar binnen verhuisd

                    Ik heb ze ook van buiten naar binnen gezet, het enige beest dat ik later tegenkwam is een rups. Verder is alles al een week of 3-4 clean

                    Comment

                    • axo85
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2009
                      • 128

                      #11
                      Re: Van buiten naar binnen verhuisd

                      even afkloppe maar heb nog geen beestjes gezien
                      weet iemand toevallig nog ongeveer hoe lang ze in bloei zijn?
                      Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                      Comment

                      • Gamm
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 1610

                        #12
                        Re: Van buiten naar binnen verhuisd

                        Zeker en vast nog een maand. Waarschijnlijk iets langer.
                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                        Comment

                        • axo85
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2009
                          • 128

                          #13
                          Re: Van buiten naar binnen verhuisd

                          oke bedankt buiten zou die door de weersomstandigheden al bijna uitgebloeid zijn
                          Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                          Comment

                          • bert69
                            Stoner
                            Member
                            • Oct 2013
                            • 21

                            #14
                            Re: Van buiten naar binnen verhuisd

                            Ik hou je berichten in de gaten wil nl. mijn WW over een week of 3 naar binnen zetten als te koud word.

                            groetjes Bert
                            ps ziet er goed uit

                            Comment

                            • axo85
                              Elite Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2009
                              • 128

                              #15
                              Re: Van buiten naar binnen verhuisd

                              bert ik heb eens rondgezocht naar de minimale tempratuur maar heb vanalles gevonden en ga gewoon als stelregel uit van 7 graden dus als je iets hebt van een schuurtje ofzo dat je beetje kan verwarme dan kan ze overdag naar buiten
                              Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                              Comment

                              Bezig...