Bonanza kweekkast

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • El Plantos
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 1609

    #16
    Re: Bonanza kweekkast

    Nieuwsgierig naar je kast Miss!!

    Ga je straks ook een kweekverslag bijhouden??

    Greetz
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

    Comment

    • Nik
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 2207

      #17
      Re: Bonanza kweekkast

      Ik wil foto's zien ! En je krijgt dat wel in elkaar hier een plan :

      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment

      • MWay
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2012
        • 4999

        #18
        Re: Bonanza kweekkast

        Kijk eens op www.gratisblowen.nl
        Misschien is dat iets zitten dacht ik in Limburg.
        Is toch iets meer een interieurkast en heb je die midden steun niet dus van voren vrij toegang.
        Succes met je keuze.

        Comment

        • El Plantos
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 1609

          #19
          Re: Bonanza kweekkast

          En staat de kast al?? Ben ook niet nieuwsgierig ofzo...
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

          Comment

          • Miss
            Stekje
            • Oct 2013
            • 9

            #20
            Re: Bonanza kweekkast

            de kast staat er een 10-tal dagen, was wel niet zo simpel om ze in elkaar te steken, toch enkele uurtjes bezig geweest.
            Als vrouw krijg je zoiets nooit alleen in elkaar, het dak (waar transfo's enz opzitten) krijg je alleen er niet op.

            Plug and play was ze alvast niet want de stekker past niet in een Belgisch stopcontact!
            Dus ben ik er een gaan halen en heb dat gemonteerd (don't worry, alles is correct aangesloten ).
            Eerst gedacht om mijn potten (bouwemmers van 11l) te gebruiken die ik deze zomer in de serre gebruikt heb maar der konden er maar 8 in, heb het heel druk pas vorig weekend vierkanten potten kunnen gaan halen..
            Maandagavond gestart met 12 White widowzaadjes te ontkiemen, deze zijn allemaal uitgekomen en sedert 15 min draait de hele boel.
            Ik ga idd een kweekverslag starten
            Last edited by Miss; 25 December 2013, 08:15.

            Comment

            • Escargot
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4984

              #21
              Re: Bonanza kweekkast

              Ha, ik ben van de partij
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment

              • El Plantos
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 1609

                #22
                Re: Bonanza kweekkast

                Leuk ik ga je dan volgen!
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                Comment

                • psychedelic1988
                  Retired
                  • Oct 2012
                  • 2796

                  #23
                  Re: Bonanza kweekkast

                  hey miss blij dattie staat ckr haha.
                  Vanwaar komen de white widows?
                  veel kweekplezier

                  greets

                  Comment

                  • Miss
                    Stekje
                    • Oct 2013
                    • 9

                    #24
                    Re: Bonanza kweekkast

                    De WW zijn zaadjes van royal queen seeds
                    Last edited by Miss; 25 December 2013, 08:17.

                    Comment

                    Bezig...