Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plastic spaciekuip ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Plastic spaciekuip ?

Korting op 420shop
    Hello growers,

Ik heb een (wss domme) vraag.
    ik wil misschien een spaciekuip gebruiken in de toekomst, om als pot te dienen
    zoiets ongeveer:
    8798717083678_8713331610900_1_25298_tif_picture_Fullsize.jpg

Nu ben ik er onlangs ene gaan en op de terugweg kwam er nogal een sterke plastic geur vanaf, Nu mijn kameraad die erbij was vroeg me is zoiets wel geschikt om je grond in te doen, gaat dat geen schadelijke stoffen afgeven aan je grond ? Ik kon hem geen antwoord geven, vandaar dat ik de vraag hier even terugspeel aan jullie ?

dan heb ik nog een klein vraagje, ik heb een fles pH-min van plagron staan, nu voor één of andere reden lekt die fles een heel klein beetje heb hem meerdere keren goed afgeveegd en afgedroogd, maar langzaam aan vreet het product aan de voegen van de plastic fles, nu heb ik de fles overgegoten naar een glazen fles maar ook hier weet ik niet of dat mag ...

bedankt !

peace
    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

Re: Plastic spaciekuip ?

hoi dylero

ik heb ook dezelfde kuip is goed te doen
    heb er ook 3 van 60 l
    niks mis mee

dat heb ik nog nooit gehoord dat het aan plastic vreet
    over gooien geen probleem lol

gr su6

Comment

Yep, kwekers gebruiken al jaaaaaaaaren speciekuipen.

Glazen flesje is prima, gebruik ik ook.
      Halfvol water, en dan de rest pH- erbij, zo is het wat minder sterk (mocht ik 'm nog eens omgooien en makkelijker doseren.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik begrijp precies wat je bedoeld. Ik heb ook die bak en toen ik m kocht stonk die idd erg naar plastic. Dat gaat vanzelf weg

Comment

Aight Tnx voor de replies

binnekort maar eens stukje afzagen zodat ie beter in mijn tentje past en de drainage gaten maken
          2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

Comment

Bezig...
          X