Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3?, paarse steeltjes, lampafstand, top afpitsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3?, paarse steeltjes, lampafstand, top afpitsen

Korting op 420shop
    Beste blowers,

Ik heb een kastje 80X80X150 400W /hydro aquafarm / santa maria no merc supply shop / canna aqua voeding gewoon schema
    morgen is het eind week3 bloei
    nu heb ik enkele vragen
    ik denk dat ik weet dat de ideale afstand tussen een 400W en de plant 40cm is
    nu komen mijn toppen iets te hoog uit, ik heb 1 top op 15cm van de lamp hangen en de rest zit meer dan 20cm van de lamp
    ik veronderstel dat deze niet meer veel zullen toenemen in hoogte althans dat voorspelt mijn voedingsschema, stagnatie goei na 2 tot 4 weken bloei
    er staan 2 clipventilatoren lucht te blazen tussen de lamp en de plant
    ook een 250m³ afzuiging is geplaatst
    ik hou de temp tussen de 18° en 13° , beetje koud maar jah
    voorlopig toont de plant nog geen teken van lichtstress, vorige week beetje gekromde puntjes maar dit is nu van de baan
    nu overweeg ik om de hoogste top zo een 5 cm af te pitsen zodat die op gelijke hoogte komt met de rest
    minder lichtstress, ik heb toppen genoeg, betere lichtverdeling
    ik zou ook een 2 de scrog net hoog kunnen hangen en alles eronder buigen (veel werk, weinig tijd) en zou ook niet goed weten waarheen te buigen aangezien mijn kastje vol zit
    raad en tips en wat zou jij doen in mijn plaats welkom

een ander vraagje,
    de steeltjes van de bladeren tonen een paarse kleur , is er een dokter in de zaal ?
    ik volg bijgevoegd voedingsschema op de letter

wat foto's zien jullie waarover ik spreek
    DSCI0029.jpgDSCI0030.jpgDSCI0031.jpgDSCI0032.jpgDSCI0033.jpgDSCI0034.jpgDSCI0035.jpgDSCI0036.jpgDSCI0037.jpgDSCI0038.jpgDSCI0039.jpg
    Attached Files
    Aquafarm 400W HPI/HPS 1 plant SCROG
    groe(n)tjes for all
Bezig...
X