Rot geknipt met zelfde schaar.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wietsmoker93
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Oct 2013
    • 11

    #1

    Rot geknipt met zelfde schaar.

    Korting op 420shop
    Hallo ik heb mijn planten net geoogst, en er zit wat rot in ( niet veel hoor, plukjes van 0.1 gram )
    Nu heb ik er verder niet bij nagedacht en gewoon onder het knippen de rot er tussen uit geknipt ( wel voorzichtig gewoon bij het takje afknippen en de rest wegooien )
    Niet dat ik met de schaar vol in het rot zat te knippen ofzo.

    Maar nu las ik dus dat je een andere schaar moet gebruiken omdat je anders de andere planten besmet.

    Is nu mijn oogst verwoest of niet? ik heb de planten na het knippen meteen opgehangen aan een lijn in een donkere kamer met lage LV en een fan op de muur gericht.
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: Rot geknipt met zelfde schaar.

    Ik weet niet hoe de rest het doet of er over denkt....
    Ik heb slechts 1 schaar, 2 handen en ik gebruik deze 3 gewoon met of zonder rot voor elkaar en door elkaar!

    Comment

    • chemmie
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2013
      • 1535

      #3
      Re: Rot geknipt met zelfde schaar.

      Ik betrapte mezelf er ook op. Toen ik er over na dacht ben ik wel na elk topje met rot afgaan spoelen maar ook nog vaak vergeten. Ieg niet overdreven veel aandacht aan geschonken. Heb alle kleine toppen waar rot van verwijderd was apart op het net gelegd en ondanks bij sommige minirestjes rot toch nog minirestjes bleef zitten zijn deze niet verder gaan rotten en inmiddels zo goed als droog. Denk dat het wel een beetje mee valt...
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: Rot geknipt met zelfde schaar.

        Tuurlijk valt het mee: laat je nooit gek maken.

        Comment

        • stafford
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 2382

          #5
          Re: Rot geknipt met zelfde schaar.

          Comment

          • chemmie
            Super Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • May 2013
            • 1535

            #6
            Re: Rot geknipt met zelfde schaar.

            Hoe is je lv?
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

            Comment

            • wietsmoker93
              Plantje
              Nieuw Lid
              • Oct 2013
              • 11

              #7
              Re: Rot geknipt met zelfde schaar.

              Lv is laag, ik droog gewoon in huis op een soort zoldertje met een fan op de muur.
              Bedankt voor de reactie's maakt niet zoveel uit dus.

              Comment

              • chemmie
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2013
                • 1535

                #8
                Re: Rot geknipt met zelfde schaar.

                Wat is laag? Ik droog op een zo hoog mogelijke lv. Vanmiddag was ie 70 % het max van wat mag. Hoe langer het moet drogen des te beter de smaak heb ik mij laten vertellen.
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                Comment

                • wietsmoker93
                  Plantje
                  Nieuw Lid
                  • Oct 2013
                  • 11

                  #9
                  Re: Rot geknipt met zelfde schaar.

                  65% is de luchtvochtigheid. ( weet niet of die meter nog 100% klopt )
                  Toch niet zo droog dus...
                  Maar dat komt denk ik omdat het pas 12 uur hangt lijkt me?
                  Last edited by wietsmoker93; 22 October 2013, 16:26.

                  Comment

                  • chemmie
                    Super Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • May 2013
                    • 1535

                    #10
                    Re: Rot geknipt met zelfde schaar.

                    ohh is dikke prima
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                    Comment

                    • roel213
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2011
                      • 279

                      #11
                      Re: Rot geknipt met zelfde schaar.

                      hoi
                      ik knip ook gewoon met 1 schaar rot er gewoon uit geknipt en verder met knippen
                      nooit problemen mee gehad

                      maak ff wat foto's ben wel benieuwd hoe ze hangen

                      gr su6

                      Comment

                      • wietsmoker93
                        Plantje
                        Nieuw Lid
                        • Oct 2013
                        • 11

                        #12
                        Re: Rot geknipt met zelfde schaar.

                        Oke toppie bedankt.
                        Als het droog is komen er plaatjes. ( het hangt in een ruimte zonder lamp dus foto's maken is nutteloos ) + eindgewicht.

                        Comment

                        Bezig...