1m x 1m x 2m kweektent: voorganger gezocht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Weedmakeslaugh
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2013
    • 102

    #1

    1m x 1m x 2m kweektent: voorganger gezocht

    Korting op 420shop
    Hej iedereen uiteindelijk heb ik besloten om voor een Darkroom van Secret Jardin van 100x100x200 met een 600w lamp erin te gaan. Dit lijkt me voor mijn doeleinden het beste.
    Nu vroeg ik me af of er gelijkaardige tentjes zijn waar mensen ervaring mee hebben, dus dezelfde maat en een 600watt lamp,was het einderesultaat de moeite waard? was de oogst goed en kwalitatief?

    Ben echt aan het twijfelen tussen een hok en een tent alleen is het fijne aan de tent dat het zo makkelijk in en uit elkaar te halen is..

    ALvast bedankt voor de hulp!!
  • Escargot
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4984

    #2
    Re: 1m x 1m x 2m kweektent: voorganger gezocht

    Lees dit verslag maar



    Verder staat het forum vol met dit soort topics

    Veel plezier
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment

    • Weedmakeslaugh
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2013
      • 102

      #3
      Re: 1m x 1m x 2m kweektent: voorganger gezocht

      Heb der veel ggezienmaar die warenbijna allemaal gesloten ofzoiets dus daar kan ik geen comments zetten.

      Thanks :d

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      En kunne er daadewerkelijk 5 planten in deze maat van tent:o?
      Dan groeien zo toch minder goed of is dat een algemeen foute veronderstelling?

      Comment

      • Escargot
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4984

        #4
        Re: 1m x 1m x 2m kweektent: voorganger gezocht

        Daar heb ik totaal niet over nagedacht om eerlijk te zijn..

        Je zou er natuurlijk aan kunnen denken ook een cooltube aan te schaffen.

        Ze kosten tussen de 28 en 45 Euro....

        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment

        • Weedmakeslaugh
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Dec 2013
          • 102

          #5
          Re: 1m x 1m x 2m kweektent: voorganger gezocht

          Dit om hoge temperaturen te voorkomen in de tent of waarvoor is dat?
          Ik wou eigelijk voor de adjusta wing reflector gaan aangezien ik overal lees dat deze tochwel de beste is.
          Zit er veel verschil tussen deze 2?

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #6
            Re: 1m x 1m x 2m kweektent: voorganger gezocht

            Die cooltube om een 600 W s een zekere oplossing.
            De Cooltube zuigt de hete lucht direct om de lamp weg.
            Je ziet dan ook in Ronsons topic dat de toppen bijna om de lamp heen kunnen groeien.
            Ik denk dan ook dat deze de beste oplossing voor jou is.

            De AjustaWing lijkt me om je grow oppervlak te vergroten.

            Denk dat je met 600W en een cooltube op deze ruimte het best af bent.

            Het is tenslotte maar 1X1

            Nu moet ik zeggen dat ik alle informatie secondair heb, niet ut eigen ervaring.
            Je krijgt vanzelf meerdere ideeën aangedragen.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            • berry ryder
              Special member
              420 MemberLucky Member
              • Dec 2012
              • 2666

              #7
              Re: 1m x 1m x 2m kweektent: voorganger gezocht

              Cooltube is om je temp. van de lamp lager te houden.
              Een ajust awing is om meer oppervlakte te belichten.
              Een tent van 1 bij 1 met een 600 watt heeft geen ajust a wing
              nodig want die vierkante belicht tie wel.
              Als ik jou was zou ik bij die 600 watter een tent nemen van 1.20
              bij 1.20.
              Check het verslag van K1 bij de spliffseeds contest afgelopen jaar.
              Die kweekt ook in een tent van 1.20 en een 600 watter.
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



              sigpic

              Comment

              • Weedmakeslaugh
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Dec 2013
                • 102

                #8
                Re: 1m x 1m x 2m kweektent: voorganger gezocht

                als dat mogelijk was zou i khet meteen doen maar zoals eerder vermeld is men berging 1m60 op 1m op 2.40m, waardoor 120 dus niet gaat passen...
                ik ben dus verplicht om 1m op 1 te nemen=p

                dat van de cooltube is wel fijn om te weten inderdaad, en zeer handig dan ga ik dat aanpassen op m'n lijstje

                Nog een vraagje, ik wil zowiso een koolstoffilter maar welk formaat zou deze moeten zijn dan? en hvl luchtcapaciteit?

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #9
                  Re: 1m x 1m x 2m kweektent: voorganger gezocht

                  Als ik hem zou aanschaffen zou entre 350-450 houden.
                  Liever hoog als laag in deze richtlijn.

                  Kosten verschillen net zo vreeslijk veel
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • Weedmakeslaugh
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2013
                    • 102

                    #10
                    Re: 1m x 1m x 2m kweektent: voorganger gezocht

                    Nja ik heb een budget van 500euro om de tenet perfect in te richten, begin me af te vragen of ik wel toekom:p

                    Comment

                    • berry ryder
                      Special member
                      420 MemberLucky Member
                      • Dec 2012
                      • 2666

                      #11
                      Re: 1m x 1m x 2m kweektent: voorganger gezocht

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...eteen-beginnen!
                      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                      sigpic

                      Comment

                      • Weedmakeslaugh
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2013
                        • 102

                        #12
                        Re: 1m x 1m x 2m kweektent: voorganger gezocht

                        Weedmakeslaugh, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
                        Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
                        Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
                        Neem contact op met de admin indien u vragen heeft

                        Comment

                        • Blani
                          Ultra Grower
                          • Jun 2011
                          • 2004

                          #13
                          Re: 1m x 1m x 2m kweektent: voorganger gezocht

                          Een cooltube schijnt ongeveer 10% van je licht weg te vangen. Je hebt ze nodig als je met CO2 kweekt, maar anders kan je beter zorgen dat je afzuiging voldoende is, dan heb je geen cooltube nodig.

                          En dat oppervlak... Ik heb laatst een ronde gedraaid met 1000 watt op een vierkante meter. Opbrengt 800 gram droog en schoon. Vertel me dus niet dat 1000 watt op 1 vierkante meter niet lonend is.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Weedmakeslaugh
                          Weedmakeslaugh, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina.
                          Je probeerde een topic te lezen in de "marktplaats"-sectie van het forum. Daar krijg je pas toegang toe als je een bepaald aantal posts hebt geleverd - ik weet niet meer hoeveel. Of was het 3 weken? Kweeniemeer...

                          Comment

                          • berry ryder
                            Special member
                            420 MemberLucky Member
                            • Dec 2012
                            • 2666

                            #14
                            Re: 1m x 1m x 2m kweektent: voorganger gezocht

                            Oorspronkelijk geplaatst door Weedmakeslaugh
                            Weedmakeslaugh, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
                            Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
                            Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
                            Neem contact op met de admin indien u vragen heeft
                            Ja klopt. Volgens mij moet je min. 20 berichten hebben gepost om toegang te krijgen op marktplaats.
                            En 30 dagen lid zijn. A
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                            sigpic

                            Comment

                            • Blani
                              Ultra Grower
                              • Jun 2011
                              • 2004

                              #15
                              Re: 1m x 1m x 2m kweektent: voorganger gezocht

                              Pieter zit al op 27 berichten, dus dat kan nooit lang meer duren.

                              Even de regel opgezocht:
                              Zodra je 30 dagen lid bent en minimaal 20 berichten hebt geplaatst krijg je toegang tot de marktplaats.

                              Dat duurt dus nog even.

                              Comment

                              Bezig...