wil nieuwe kast maken voor 900watt
Collapse
X
-
Re: wil nieuwe kast maken voor 900watt
Zo niet staat het in de verkeerde sessie:p maar ben wel benieuwd wat je ga bouwen.
GreetsComment
-
Re: wil nieuwe kast maken voor 900watt
*pets*
ja dat was tegen je achterhoofd, en als je niet oplet .. zucht
je zit op een forum, lees wat en stel dan een vraag .. ga geen vragen stellen zonder te lezen.
jou vraag is al duizend keer gesteld, doe gvd eens een beetje moeite, of denk je dat kweken net zo makkelijk gaat als kakken (poepen voor de dutchies)? // ik ga ervan uit dat je NIET geconstipeerd bent!Comment



Comment