Het Toppen-Topic

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wietefras
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 4374

    #16
    Re: Het Toppen-Topic

    Met binnen- of buitenplanten?

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment

    • Gamm
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 1610

      #17
      Re: Het Toppen-Topic

      Hoe ik te werk ga bij het toppen van autoflowers:
      Toppen vanaf de derde node en dan blijven toppen bij de nieuwe scheuten totdat de bloei zichtbaar is. Soms tot 5 x.

      Evolueert als volgt: (voorbeeld is een speed bud)









      Als alles goed verloopt heb je een overvloed aan hoofdtoppen zoals bij deze Northern Light autoflower AF:

      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment

      • Mailrod
        Advanced Stoner
        Member
        • Dec 2013
        • 57

        #18
        Re: Het Toppen-Topic

        Waarom gebruiken jullie niet gewoon bonsaidraad om de takken op de goede plaats te krijgen, dat doe ik
        Supercool online wiet groei spel, http://www.herbalists.be Gebruik code: 2537 om gratis mee te doen.

        Comment

        • DonnieWF
          Senior Stoner
          Member
          • Aug 2013
          • 25

          #19
          Re: Het Toppen-Topic

          Ik heb zelf ook ooit eens een keer flink lopen knakken en buigen. Dit was het resultaat met Kolossus fem zaad. Hier waren ze overigens nog niet helemaal oogstrijp.

          kolossus.jpg

          Comment

          Bezig...