herma of niet ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • royalcheese1grow
    Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 672

    #1

    herma of niet ?

    Korting op 420shop
    kwekers hier ben ik weer nou zie op 2 van mijn planten op sommige plaatsen van deze bolletjes,
    ik ben tegengekomen dat het geen herma zou zijn als er haar uitkomt maar wil toch zekerheid
    zeg er ook nog wel bij de foto is niet van mijn plant maar gezocht omdat ik zelf geen van goede kwaliteit kon maken met de lamp
    alvast bedankt Mvg

    dscf6081.jpg
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: herma of niet ?

    Dat zijn 2 calyxen, het is een echt vrouwtje

    Comment

    • Gamm
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 1610

      #3
      Re: herma of niet ?



      Niks man... 100% vrouw.

      Pas trouwens op met voeding... bruine bladpuntjes duiden op overvoeding.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment

      • royalcheese1grow
        Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 672

        #4
        Re: herma of niet ?

        bedankt voor de snelle reactie's,
        ja maar de planten zijn niet van mij ben deze foto ergens tegengekomen, ik heb andere maar met juist hetzelfde,
        alleen kon ik geen deftige foto maken :d

        Comment

        • Gamm
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 1610

          #5
          Re: herma of niet ?

          Misschien is het best om alsnog een foto van je eigen planten te plaatsen.

          Indien je weinig kennis hebt kan ik me inbeelden dat "ballen" soms met calyxen tegen de stam kunnen verward worden.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment

          • royalcheese1grow
            Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2013
            • 672

            #6
            Re: herma of niet ?

            oke bedankt gamm,
            zoals je kunt zien zitten ze soms ook onder een top, hopelijk is het duidelijk genoeg..
            mvg
            DSC_0550.jpgDSC_0551.jpgDSC_0563.jpgDSC_0564.jpgDSC_0565.jpg
            Attached Files

            Comment

            • royalcheese1grow
              Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2013
              • 672

              #7
              Re: herma of niet ?

              ik hoop dat je me meer duidelijkheid kunt geven gamm alvast bedankt

              Comment

              • Gamm
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 1610

                #8
                Re: herma of niet ?

                Ziet er 100% vrouwelijk uit. Niks om je zorgen over te maken!
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: herma of niet ?

                  Op foto #3 en #4 zijn de calyxen midden in beeld wel erg dik, en het haartje is al bruin, da's toch een teken van bevruchting.
                  Zit er geen zaadje in ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • Gamm
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 1610

                    #10
                    Re: herma of niet ?

                    Heb dit ook soms voor hoor, Q.

                    Nog nooit geen zaad gevonden.
                    sigpic
                    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                    Comment

                    • royalcheese1grow
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2013
                      • 672

                      #11
                      Re: herma of niet ?

                      geen zaad te bespeuren, alleen zoals Q zegt wel bruine haartjes die eruit komen..

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: herma of niet ?

                        Niks aan het handje dan.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • Sudoma
                          Grower
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2009
                          • 706

                          #13
                          Re: herma of niet ?

                          Een leeg zaadzakje wordt bij mij ook altijd van tevoren bruin.

                          Ik heb meestal na een paar weken bloei al een jointje aan zaadzakjes geplukt.

                          Is niks mis mee. Na de oogst ook de zaadzakjes plukken he die zijn even goed als dat bolletje hash wat van het schaartje afkomt.

                          Dat wat je zag is dus een onbevrucht zaadzakje. Jumjum

                          Comment

                          • royalcheese1grow
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2013
                            • 672

                            #14
                            Re: herma of niet ?

                            Ben al blij dat het geen 'ballen' zijn,
                            Bedankt voor de uitleg, binnenkort zaadzakje roken dan :p

                            Comment

                            • Sudoma
                              Grower
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2009
                              • 706

                              #15
                              Re: herma of niet ?

                              Je hebt er heel wat nodig om eentje te kunnen draaien.
                              Suc6 met zaadzakjes zoeken. (dat klinkt ook weer zo raar he...)
                              Haha

                              Comment

                              Bezig...