probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Gamm
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1610

    #16
    Re: probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

    Vrees inderdaad dat dit het geval is.

    Het is grappig om steeds te zien dat verschillende zaadbanken kort na elkaar met gelijkaardige kruisingen op de markt komen.
    Heeft de ene op een zekere dag een bepaald AF soortje, dan volgt een ander binnen de kortste keren ook met "dezelfde" genetica.

    Een f3 zit op +/- 60% autoflower, de f4 zou in de 90% moeten afleveren.
    Die f4 moet dan gefeminiseerd worden en opnieuw gekruist worden om volledige autoflowers te kunnen afleveren.
    Eer je daar dus aan zit ben je toch al enkele jaren verder.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #17
      Re: probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

      het enige waar iedereen naar kijkt is naar de opbrengst en hoe snel ze klaar zijn volgens de info.
      of de zaadbank ook daadwerkelijk bied wat de info zegt is giswerk.
      veel zaadbanken kopen hun zaad van amateurtjes
      als ik hier 'n lijst zou maken van nieuwe zaadverkopers sinds 2010-2013 zou ik toch wel 'n 20-30 zaadverkopers kunnen opnoemen!!!
      als er van deze 3 zijn die ook daadwerkelijk fatsoenlijk zaad verkoopt is het veel!!!
      de rest van de verkopers kopen hun zaden in van onbekende forumleden die ooit eens 'n zaadkweek hebben gedaan en met massa's zaad zitten opgescheept.
      ze worden opgekocht voor 1-25 cent per stuk en verkocht als zijnde zaad van goede kwaliteit/genetica voor 'n schappelijke prijs.
      hieraan zie je al vaak dat er dingen niet helemaal kloppen.
      sinds de opkomst van gefeminiseerd zaad zijn er velen die 'n graantje willen meepikken op de "zaadmarkt".
      het ergste is dat deze mensen hun rommel ook nog verkocht krijgen aan de meeste onwetende die achteraf bescheten uitkomen.

      ALS ZAADBANKEN GRATIS ZAAD AANBIEDEN OM TE "TESTEN" HEEFT DAT VOOR HUN ALS DOEL GRATIS RECLAME EN ZE HOEVEN DE PRODUCTIE NIET ZELF TE TESTEN!!!

      En zo trappen de "gratiszoekers" en goedkoop zoekers en steeds weer in
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • ministef
        Senior Stoner
        Member
        • Nov 2013
        • 36

        #18
        Re: probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

        inderdaad Gamm , maar dat maken we allemaal wel eens mee zeker ?
        één zaak is voor mij wel duidelijk nu , voor mij geen zaden meer van ZAMBEZA
        En of het nu effectief white widow zal zijn zal ik ook niet weten zeker ? of is deze makkelijk te onderscheiden van andere ?

        @ QnQ ; ik zal straks eens proberen foto's te plaatsen , licht moet eerst aan want ze staan nu op scrog

        Comment

        • MWay
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2012
          • 4999

          #19
          Re: probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

          Ben benieuwd.

          Comment

          • EL Guerilliero
            Advanced Grower
            • Nov 2012
            • 1090

            #20
            Re: probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

            Oorspronkelijk geplaatst door ministef
            blahblah blah

            ik zal straks eens proberen foto's te plaatsen , licht moet eerst aan want ze staan nu op scrog

            licht moet eerst aan want ze staan nu in het donker, zou ik verstaan ..

            nu ben ik verbaasd en zit ik dwaas te fantaseren hoe die scrog daar nu staat,
            met de handen in de hoogte van 'tot hier en niet verder' ..

            ongezond dat forum-en denk ik dan .. of heb !k nu al teveel geblowd?

            Comment

            • ministef
              Senior Stoner
              Member
              • Nov 2013
              • 36

              #21
              Re: probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

              @MWay
              de foto's komen hoor , zo rond 20u denk ik
              in afwachting ga ik hier proberen uit te vissen hoe ik foto's kan plaatsen

              Comment

              • ok13
                Advanced Stoner
                Member
                • Apr 2012
                • 61

                #22
                Re: probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

                @ Gamm, mijnen uitleg is helemaal genen zever.
                zet zelf maar eens een AF soort. dan zie je het zelf.
                Het is niet omdat je special member bent en vele mooie praatje kan maken. dat je meer verstandt hebt van kweken dan een ander.

                Comment

                • angel777
                  Cronic Grower
                  • Mar 2010
                  • 3409

                  #23
                  Re: probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

                  er zit veel waarheid in je 'zever' okkie maar ook veel onzin
                  (ik kweek al enkele jaartjes dus ik weet wat wel en niet klopt aan je verhaal )
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment

                  • ok13
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Apr 2012
                    • 61

                    #24
                    Re: probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

                    IK zal hier deze zomer eens een verslag maken.

                    Comment

                    • ministef
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Nov 2013
                      • 36

                      #25
                      Re: probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

                      de foto's
                      IMG_7211.jpgIMG_7207.jpg
                      IMG_7210.jpgIMG_7209.jpg
                      IMG_7208.jpg
                      Last edited by ministef; 20 January 2014, 19:29.

                      Comment

                      • Gamm
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 1610

                        #26
                        Re: probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

                        Oorspronkelijk geplaatst door ok13
                        @ Gamm, mijnen uitleg is helemaal genen zever.
                        zet zelf maar eens een AF soort. dan zie je het zelf.
                        Het is niet omdat je special member bent en vele mooie praatje kan maken. dat je meer verstandt hebt van kweken dan een ander.
                        Grappig, kweek al jaren met niets anders dan autoflowers...
                        Neem maar een kijkje naar mijn kweekjes. Eens kijken indien je dezelfde resultaten haalt.

                        Ik blijf erbij, indien "autoflower zaad" binnen de 10 weken niet bloeit onder 18/6 dan spreken we helemaal niet over een autoflower.
                        Jij mag gerust beweren van wel, maar dan heb ik mijn conclusies wat u betreft wel al getrokken.

                        Ga dus maar ergens anders verkeerde info rondstrooien.

                        Last edited by Gamm; 21 January 2014, 09:53.
                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                        Comment

                        • ministef
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Nov 2013
                          • 36

                          #27
                          Re: probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

                          Ik ben het volledig met u eens Gamm
                          dat hij elders moet gaan zeveren , daarom heb ik op zijn post niet meer gereageerd

                          Comment

                          • MWay
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2012
                            • 4999

                            #28
                            Re: probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

                            idd als iemand hier iets over kan zeggen is Gamm het wel.Denk dat okidoki inmiddels wel de verslagen bekeken heeft geen gezever meer automatische beeldschermruitenwisser blijft stil

                            Comment

                            • ministef
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Nov 2013
                              • 36

                              #29
                              Re: probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

                              @ EL Guerillero
                              ze staan in scrog , daar bedoelde ik mee dat ik ze niet kon verplaatsen om er een foto van te maken terwijl ze inDONKER staan

                              Comment

                              • ok13
                                Advanced Stoner
                                Member
                                • Apr 2012
                                • 61

                                #30
                                Re: probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

                                @ Gamm, zou jij eens willen verklaren hoe het komt dat zij na 2 a 3 dagen 12/12 al gaan bloemen?
                                Die planten hebben meer tijd nodig om hun metabolisme aante passen.

                                @ Mway, leuk he mensen uitlachen op een forum. daar heb je geen teelballen voor nodig, enkel een vuist in uw GAT!

                                Comment

                                Bezig...