Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beginnen vensterbankkweeek lowryder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Weedy
    replied
    Het zou kunnen, je LR zal dan gaan bloeien onder 1 TL, en omdat hij weinig licht heeft zal de opbrengst niet hoog zijn.

    Als je 'n ander soortje neemt, zonder AutoFlowering, kun je ze wel gewoon laten groeien onder TL (als je het licht op 18 uur licht en 6 uur donker zet). Beter bouw je dan een klein kastje.


    Lees de micro informatie eens door; http://jointjedraaien.nl/wietforum/f83/ daar zul je veel van leren. Als je totaal geen idee hebt hoe je een kastje moet bouwen kan deze thread je wel een indicatie geven: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ast-t1824.html


    Succes!

    Leave a comment:


  • blaten127
    replied
    als ik boven mijn vensterbank een tl-lamp zou hangen kan ik het hele jaar door kweken en in de zomer uitlaten?
    wat is dan zo een echt een minimum aan wat?

    Leave a comment:


  • Urban
    replied
    die lowryders moet je gewoon zetten wanneer we ongeveer 14 of 15 uur licht hebben overdags.bij 18 uur moeten ze et et beste doen,in de maand mei moet je ze kunnen oogsten.

    Leave a comment:


  • blaten127
    replied
    .com zal je bedoelen
    vanaf april/mei kan ik dan verschillende plantjes planten in de periode tot juli?
    april mei is wel een beetje laat :p ale as het beter is moet het zo ma zou fijn as iemand kon zeggen kan vroeger


    edit: een lamp zou natuurlijk handiger zijn, maar als ik zo zie zijn dat enkel lampen op zich meestal . bestaan er zo all-in-one lampen zoals een bureaulamp? gewoon inplugge in stopcontact en goed richten en voila?

    T5 armatuur incl. Bloeilamp 1600 lumen 21 watt 2100K
    http://www.desjop.nl/b_5338.jpg

    <= hoe gebeurt deze aansluiting?
    Last edited by blaten127; 21 January 2009, 22:08.

    Leave a comment:


  • janleuri
    replied
    Lowryder,Lowryder#2, Diesel Ryder, Lowryder 2 x Ak47 Femenised,Automatic AK47, Power Stout, Masterlow, Blue Streak en zo zijn er nog.

    Paar zaadkwekers van AF soorten;
    Joint Doctor
    Lowlife
    Mdanzig


    (info van smokey)

    begin er in april/ mei mee als je op zonlicht wil kweken meer info vind je ook op de verpakking van het zaad voor zaad kan je kijken op www.growshopalien.nl

    Leave a comment:


  • blaten127
    heeft een topic gestart beginnen vensterbankkweeek lowryder

    beginnen vensterbankkweeek lowryder

    Beste,

    titel zegt het allemaal maar toch even want randinformatie:

    dus ik zou 1 tot 3 plantjes wille zette op mijn vensterbank
    ik heb gezien lowryder zij autoflowering dus licht maakt niet uit maar wanneer kun je dan best beginnne?
    ik zou ook een minimum aan verzoring willen doen en verwacht dus ook een minimale opbrengst.

    mss nog een beetje simpele, maar overzienen tips?
    zijn er nog andere plantjes zoals de lowryder?


    mvg
Bezig...
X