Eerste kweek en nog wat vragen - 2x RQS Quick one

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Locokaaskop
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Dec 2013
    • 7

    #1

    Eerste kweek en nog wat vragen - 2x RQS Quick one

    Korting op 420shop
    Dag mensen,

    Binnenkort start ik mijn eerste kweek. Omdat dit mijn eerste keer is heb ik wat vragen. Ik heb gekozen om te beginnen met De quick one van RQS.

    Wat voor grond moet ik gebruiken ?
    hoeveel licht moet er zijn ( omdat het een autoflowers is )en welke lampen (gewoon lekker goedkoop en simpel)?
    En voor de rest zijn alle tips welkom van mensen die er al ervaring mee hebben!
  • Lovis
    Senior Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2012
    • 912

    #2
    Re: Eerste kweek en nog wat vragen - 2x RQS Quick one

    Goedkoop en simpel? Buiten in de tuin deze zomer

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    - 1m² Tuin

    Comment

    • Splendid
      Advanced Stoner
      Member
      • Jul 2013
      • 58

      #3
      Re: Eerste kweek en nog wat vragen - 2x RQS Quick one

      Probeer misschien bio lijn van plagron ofzo ,dan hoef je u ph al niet te regelen.
      Kies of je spaarlamp of HPS wil ,ik zou denk ik 250w HPS nemen.

      Succes

      Comment

      • Ganesh
        Gandhi Ganjamaster
        • Aug 2013
        • 454

        #4
        Re: Eerste kweek en nog wat vragen - 2x RQS Quick one

        In wat voor hok kweek je?

        Kijk voor cfl of tneon makkelijk of hps voor meer oogst en beter kwaliteit

        Grond neem je best iets wat niet of heel weinig bemest is, zoals plagron lightmix.

        NEEM ZEKER GEEN STERK VOORBEMESTE GROND ZOALS BATMIX OF ROYALMIX ZEKER NIET VOOR AUTOFLOWERS enkel als je weet wat je doet maar dat betwijfel ik aangezien dit je eerst kweek is. No offence

        Zoals hierboven vermeld , neem bio, Beste smaak en geen afzuren dat bespaart op ph meter etc



        Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

        Comment

        • Locokaaskop
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Dec 2013
          • 7

          #5
          Re: Eerste kweek en nog wat vragen - 2x RQS Quick one

          Het hok heb ik nog niet maar ga ik binnenkort maken.
          Bedankt voor de hulp.

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #6
            Re: Eerste kweek en nog wat vragen - 2x RQS Quick one

            eerst de vissen kopen en dan het aquarium!
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            • Gamm
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 1610

              #7
              Re: Eerste kweek en nog wat vragen - 2x RQS Quick one

              Wat heb je nodig?

              - DR60 tentje of zelf een kast bouwen
              - Potten van 5 à 15 liter. Kun je kiezen
              - Light mix aarde
              - Bio bloeivoeding (groeivoeding zul je niet nodig hebben)
              - T-neon setje van 75 watt of wat spaarlampen (zie microkweek)
              - Koolstoffilter
              - Afzuiger en eventueel fan controller met thermostaat

              Ik kweek autoflowers op 15/9, maar je kan gerust 18/6 of 20/4 aanhouden.

              Klinkt het allemaal wat teveel, wacht dan tot deze zomer en zet ze buiten.
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

              Comment

              Bezig...