Maakt t verschil wat betreft opbrengst/THC gehalte als ik de vruchten afknip en dan op een net laat drogen of eerst de hele plant afknippen, op z'n kop laten drogen en dan knippen ?
Knippen dan drogen of drogen dan knippen
Collapse
X
-
Re: Knippen dan drogen of drogen dan knippen
Nee alleen het knippen is wat lastiger als het droog is...
Dit alles kan je lezen als je zoekt naar "het oogsten en drogen van wiet"
daar staat een heel artikel hierover..Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen! -
Re: Knippen dan drogen of drogen dan knippen
Het licht maar net aan je voorkeur, sommige mensen zeggen dat als je de plant in zn geheel laat drogen dat de smaak beter is.
Ik knip de bladeren wel af, want ik vind juist weer dat de geur/smaak dan naar chlorofyl ruiktComment







Comment