Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

toppen of niet toppen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    toppen of niet toppen?

    Korting op 420shop
    hallo beste medegroeiers...
    Ik ben net begonnen met een rondje no mercy special xx en heb een vraagje over de hoogte van deze plant.
    Ik heb begrepen dat een santa maria getopt moet worden omdat deze anders te groot word..
    no mercy special bestaat grotendeels uit santa maria, geld hiervoor ook dat deze getopt moet worden?

    grz psycoen

    #2
    Re: toppen of niet toppen?

    hangt af van de lampen ..
    hangt van je potten af ..
    hangt af van je bloeihok ..

    we kunnen dus geen zinnig antwoord geven vrees ik ..

    Comment


      #3
      Re: toppen of niet toppen?

      Plaatjes?
      Set-up?
      Plantjes?
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #4
        Re: toppen of niet toppen?

        Of je moet toppen hangt toch niet van de soort af, maar van je oppervlakte en het aantal planten.
        Toppen doe je om een plant breder te laten groeien, maar dat wil niet zeggen dat ze na toppen niet meer de lucht in gaan.
        De funktie van die ene top die je eraf knipt wordt overgenomen door (meestal) twee nieuwe toppen.
        Die hebben een paar dagen nodig om de groei over te pakken, en in de tussentijd groeien de zijscheuten onder de top op normale wijze door.

        Als een plant te hoog wordt voor je ruimte heb je de verkeerde soort gekozen of je moet gaan scroggen, knakken of/en binden.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: toppen of niet toppen?

          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            #6
            Re: toppen of niet toppen?

            @el guerilliero, @de witte,

            ik heb een igrow senior(+/- 1.30bij 1.20cm) verlichting heb ik vervangen door een 400w lumatec.
            Ik heb 24 potten van 18x18x23...

            @ QnQ,

            Ik heb gelezen dat santa maria moet worden getopt om de groei te stoppen (no mercy site).
            Aangezien de no mercy special voor ik dacht 80% santa en 20% mexcican haze bestaat vroeg ik t mezelf af...

            Comment

            Bezig...
            X