Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveelheid voor kleine plantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoeveelheid voor kleine plantjes

    Korting op 420shop
    M'n plantjes groeien nu 2 dagen (heb er 3), en krijgen ongeveer 12 uur per dag licht. Is dit goed? Want eentje is ongeveer 7 cm en de andere 2 zijn 2 of 3 cm kleiner. De blaadjes zijn wel nog een beetje klein.
    Last edited by wieribieri; 24 January 2009, 21:25.

    #2
    nee je moet ze 18uur licht geven en 6uur donker!

    als je ze 12 uurs licht geeft en 12uurs donker dan zet je je planten in de bloei...
    dat gaat natuurlijk ook maar ik zou ze eerst voorgroeien...

    grtzzz

    Comment


      #3
      ook als ze pas 2 dagen oud zijn? want wist niet zeker of dat goed voor ze was. bedankt!

      Comment


        #4
        ja ook als ze 2dagen oud zijn

        en plant weet dat als er 18uurs licht zijn dat het zomer is en dus tijd voor te groeien,maar als hij nog maar 12uurs licht heeft dan denkt hij dat de winter eraan gaat komen en begint hij te bloeien voor verder te kunnen planten...

        grtzzz

        Comment


          #5
          oke dan ga ik maar een timer kopen, want om nou elke avond om 24.00 de lichtjes uit te zetten en om 06.00 weer aan te zetten.. blijft er voor mij geen slaap meer over

          Comment


            #6
            hahaha,dat snap ik!

            dat is geen werkje dat ik wil doen...

            grtzzz

            Comment


              #7
              Hoe hoog moeten de lampen trouwens ongeveer hangen? Ze hangen er nu 18 cm boven. Is dit te laag?

              Comment


                #8
                welke/wat voor soort lamp hangt erboven?

                Comment


                  #9
                  een lamp van 80W en eentje van 40W (ik hou het low-budget). dit zijn trouwens bureaulampen. ik weet dat ik hiermee niet al te veel van moet verwachten, maar kan ik beter spaarlampen of gloeilampen kopen?

                  Comment

                  Bezig...
                  X