Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel tl lampe hange en wa k ? warm ? ,of koud? vo Krachtige groei te bekomen !??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hoeveel tl lampe hange en wa k ? warm ? ,of koud? vo Krachtige groei te bekomen !??

Korting op 420shop
    6500 k zo al is beetje van op gezoekt op het web hi maar ik geraak er nie goe uit loos allemaal !? wie goeie tips hier rond ? En voor bloei wou ik 400watt lamp hange ?? (waar ik al bij gekweek heb gehad maar pff stroom kosten he hi lol )

Re: hoeveel tl lampe hange en wa k ? warm ? ,of koud? vo Krachtige groei te bekomen !??

he hi lol ..

je kan alles terugvinden in het vragen binnekweek gedeelte (dus hier waar je deze vraag stelde) lees wat stickies, lees wat verslagen. en stel een vraag die één richting uitgaat .. na drie uur reageerde niemand, dat is ook geheel logisch, iets meer moeite doen en je wordt zo geholpen .. door jezelf.

extra: kweken doen we als we ouder dan 18 zijn, omdat we tegen die tijd ook al zelfstandig kunnen lezen en vooral denken

Comment

Re: hoeveel tl lampe hange en wa k ? warm ? ,of koud? vo Krachtige groei te bekomen !??

ga eerst eens leren fatsoenlijk te schrijven
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Bezig...
      X