Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over Het binnenkweken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vragen over Het binnenkweken

Korting op 420shop
    voor de eerste keer dat ik probeer binnen te kweken voor mijn vrouwtje haar wiet heb ik een aantal vraagjes,
    ik heb ondertussen een kleine kast gemaakt 60*60*100cm (is voor een klein plantje RoyalDwarf) met ventilator (PC),
    nu weet ik ook wel dat onder tl-lamen het niet zo goed gaat maar wil het toch proberen nu heb ik:

1 X SPAARLAMP R7s - 20W - Kleur "Cool white" (4000°K) - Lichtkracht gelijk aan 120W
    4 X LED 12v - 4,5 Watt - 300 Lumen - Kleur "Warm white" (3000°)

Temp in de kast zit tussen de 21 a 23 graden.

zou dit nu goed genoeg zijn om per keer mits wat voeding aan de plant een 10 a 15 gram te kunnen oogsten normaal ligt het tegen de 40 a 60 gram per plant.

het is zekers niet de bedoeling om hopen wiet te gaan kweken maar aangezien zij maar ongeveer 1 gram per week rookt wou ik het zelf proberen binnenhuis omdat het niet te doen is om steeds naar nederland te gaan om een paar gram te gaan halen.

Met vriendelijke Groeten

Witteke81

Re: Vragen over Het binnenkweken

Ik denk dat de verlichting niet voldoende is voor 15 gram rookbare wiet.
    Met een 20W spaarlampje en 4 ledjes ga je wellicht een gram of 5 oogsten, als je al het licht op 1 top fixeert.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

dankje voor je snelle reactie ,

bij deze wil ik wel zeggen dat de led spots heel veel licht geven , daar stond ik zelf van versteld , maar omdat ik nu twijfel zal ik een extra lamp van 20 watt toevoegen.

Met vriendelijke Groeten

Witteke81

Comment

Het gaat niet om het licht maar de lumens die van de lamp komen. Hoe meer lumens, hoe meer gewicht.
        Grtz.

Comment

Bezig...
        X