is deze vrouwelijk of mannelijk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • marc
    Senior Stoner
    Member
    • Nov 2008
    • 42

    #1

    is deze vrouwelijk of mannelijk

    Korting op 420shop
    Ik heb 5 planten staan nu 3 weken in de bloei van de 4 wihte widow zie ik goed dat het vrouwlijke planten zijn maar die ene sannies jack zou ik het niet weten ?
    In de top van de plant witte haren van onder precies balletjes ?
    Hier enkele fotos ervan
    Attached Files
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #2
    de eerste foto is van een mannetje,de laatste 3 zijn vrouwelijk...

    als dit 4 foto's zijn van 1 plant zit je met een hermafrodiet!
    zoniet,die man er direkt uit doen...

    grtzzz

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #3
      Volgens marc beschrijving gaat dit om 1x Sannies Jack.

      Naar mijn mening is dit ook een hermafrodiet.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • marc
        Senior Stoner
        Member
        • Nov 2008
        • 42

        #4
        Het zijn de fotos van dezelfde plant die ik bedoel

        Comment

        • Jona
          Retired
          • Jun 2008
          • 2797

          #5
          Wat je moet doen als je met hermafrodieten zit:
          Per plant ga je elke avond 15minutjes gaan zoeken achter die balletjes en ga je die met een mesje of een pincet wegsnijden. Heb ik ook gedaan en het doet er echt niet veel toe voor je kwaliteit en je opbrengst gaat zeker niet veel naar beneden. Dus die herma's moet je niet per se wegsmijten. Tenzij er onnoemelijk veel mannelijke balletjes aanhange, dan kan je het overwegen...

          Greetzzz

          Comment

          • PITcrew
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Dec 2008
            • 378

            #6
            ja onder de volkstaal noemt men dit een janette lol

            Greetz
            Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
            Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

            sigpic

            Comment

            • Jona
              Retired
              • Jun 2008
              • 2797

              #7
              Fout PITcrew: Een janette is een verwijfde vent. Met hermafrodieten bedoelen we VROUWELIJKE planten (bij voorkeur, en meestal, feminised) die MANNELIJKE eigenschappen vertonen maar dus wel voornamelijke kenmerken tonen.

              Comment

              • Creezr
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Jun 2008
                • 237

                #8
                Dus Shemales of Manwijven of vrouwen die de broek dragen


                sorry voor de offtopic maar kverveel mij
                Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                Comment

                • MR GROEN
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2008
                  • 251

                  #9
                  goeie correctie jona Ja tis herma zkr van

                  Grtz en ng veel fun met je veelzijdige plant

                  Comment

                  • o21
                    Retired
                    • Dec 2008
                    • 696

                    #10
                    zeker een hermafrodiet. niet aan knippen zelfs niet aankomen. Het minste verlies van stuifmeel en je hebt het zitten. Ofwel kapot doen en wel onmiddelijk ofwel buiten zetten en laten gaan voor zaad. Maar zeker niet dicht bij je in de buurt zetten of iedereen zit met zaadjes. wij gebruiken deze voor 99% vrouwelijk zaad te maken.

                    Comment

                    • marc
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Nov 2008
                      • 42

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jona
                      Wat je moet doen als je met hermafrodieten zit:
                      Per plant ga je elke avond 15minutjes gaan zoeken achter die balletjes en ga je die met een mesje of een pincet wegsnijden. Heb ik ook gedaan en het doet er echt niet veel toe voor je kwaliteit en je opbrengst gaat zeker niet veel naar beneden. Dus die herma's moet je niet per se wegsmijten. Tenzij er onnoemelijk veel mannelijke balletjes aanhange, dan kan je het overwegen...

                      Greetzzz
                      ik had ergens tussen je vragen en antwoorden zoal iets gelezen maar ik wou effe zeker zijn bedankt voor je reaktie !
                      groetjes marc
                      hier enkele foto's van de wihte widow 3 weken in de bloei
                      Attached Files

                      Comment

                      • MR GROEN
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2008
                        • 251

                        #12
                        mooie planten marc zin om te kweken als je al die foto"s ziet

                        Veel geluk

                        Comment

                        Bezig...