Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HUURHUIS kweken????

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HUURHUIS kweken????

    Korting op 420shop
    Hoi beste mensen,

    Wil gaan starten met kweken van 10 plantjes op mijn zolder. Nu heb ik een huurhuis en mijn vraag is dan ook zijn er meer mensen die kweken op een zolder in een huurhuis? Mijn ketel zit ook op de zolder en 1 keer per jaar komt er een gastje die de ketel controleert. Weet niet of zon vent daar op gaat letten.

    Ook iemand een idee hoeveel straf er staat op het hebben van 10 plantjes? Heb verder geen strafblad en sta bekend als een braven jongen bij de politie.

    Ik hoop op reactie.

    Grtzzz Nicky
    Verboden een topic aan te maken, of berichten die leiden naar...
    - De handel in wiet, hash, stekken en harddrugs!
    - Stekken, stuifmeel, sporen, ...!
    - Wiet, hasj of hasjolie!
    - Illegale handel om bv je stroom e.d. te manipuleren (magneten, wiet verzwaarder, enz)!
    - Verboden gif en/of stoffen (bv vertimec)!
    Last edited by westport; 16 March 2009, 13:07.

    #2
    De exacte straf weet je nooit, zal altijd aan de rechter liggen. Al denk ik wel dat je zowiezo de bak in draait.

    Bij enig vermoeden zal de huurcooperatie aangifte doen bij de politie, dus oppassen geblazen.

    Nog iets; 10 planten op de zolder. Ga je dit kweken voor geld? (Dat is namelijk NIET toegestaan hier op het forum).
    Last edited by Weedy; 25 January 2009, 23:34.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
      De exacte straf weet je nooit, zal altijd aan de rechter liggen. Al denk ik wel dat je zowiezo de bak in draait.

      Bij enig vermoeden zal de huurcooperatie aangifte doen bij de politie, dus oppassen geblazen.

      Nog iets; 10 planten op de zolder. Ga je dit kweken voor geld? (Dat is namelijk NIET toegestaan hier op het forum).
      Tnx man,

      Nee, enige wat ik doe is het verkopen aan vrienden voor bijna niks. Net genoeg om mijn onkosten er uit te krijgen. Rook zelf een beetje. Maar doe het vooral voor de hobby.

      En zit daar serieus een gevangenisstraf aan vast ja? Ik dacht alleen een boete van rond de 500 euro.

      Grtzzzzzzzzz Nicky

      Comment


        #4
        ja idd weedy

        Grow for joy

        Comment


          #5
          Wel, ik weet iemand hier uit de omgeving (die ik totaal niet mag, dus totaal geen vriend van mij oid) die is opgepakt toen de politie zijn plantage had gevonden. Volgens mij zit hij nog steeds in de gevangenis nu. (Al zullen er ook andere aspecten meespelen als wapenbezit, mishandeling, en heeft hij wss zijn eigen huis aangestoken om zo wat geld van de verzekering te krijgen, en de omgeving hier te kunnen verlaten).
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            das zever eh zo een risico lopen voor juist uwen eletriek terug te kunnen betalen. kweek dan 1 plant eh, het komt er dan op neer dat je je weed voor 0,50 euro de gram weg doet aan vrienden en dan die vrienden die dan doorverkopen voor 5 euro (het 10 voudige) terwijl jij het grootste risico gaat lopen.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
              (Al zullen er ook andere aspecten meespelen als wapenbezit, mishandeling, en heeft hij wss zijn eigen huis aangestoken om zo wat geld van de verzekering te krijgen, en de omgeving hier te kunnen verlaten).
              Hehehe...., zou je denken?

              Comment


                #8
                Ik snap je opmerking niet echt, die man is al eerder gearresteerd voor wapenbezit en mishandeling..
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Oke, dat hij hiervoor WAS veroordeeld, stond er niet bij....
                  Ik dacht hij tegelijk voor deze zaken was gepakt...

                  Verder heeft het er dan wel mee te maken, maar niet veel...
                  Aangezien dit dan z'n eerste "opium-delict" is...

                  Als hij eerder met planten was gepakt, was het verhaal heel anders geweest.......

                  Comment


                    #10
                    Hmm kan je het CV bezoekje niet plannen in de zomer? dus gwn 3 kweekjes na de zomer en dan gedeeltelijk uit elkaar halen zodat het niet op een growbox lijkt
                    als je een paar scharnieken op de hoeken van je box doet ken je het inklappen tot eeb dun geheel (als je lampen eruit zijn) doek erover heen en klaar ben je

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Nerub View Post
                      Hmm kan je het CV bezoekje niet plannen in de zomer? dus gwn 3 kweekjes na de zomer en dan gedeeltelijk uit elkaar halen zodat het niet op een growbox lijkt
                      als je een paar scharnieken op de hoeken van je box doet ken je het inklappen tot eeb dun geheel (als je lampen eruit zijn) doek erover heen en klaar ben je
                      Ik heb al in mijn hoofd hoe de box moet worden en deze is dus absoluut niet uit elkaar te halen. Vind het al moeilijk genoeg om de box te maken, laat staan als hij ook nog inklapbaar moet zijn. Wil echt heel graag plantjes neerzetten maar hoor zo veel verschillende verhalen dat ik er in de war van raak.

                      De ene zegt je draait de bak in ( wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt )

                      De ander zegt je krijgt een boete van rond de 500 euro.

                      Ik denk dat ik maar gewoon ga beginnen met het maken van een hok. En ik zie wel waar het op uit draait.

                      Hij word 2,3x1,1x2,1 mtr. wil op iedere m2 een lamp hangen van 600 watt. Als afzuiging wil ik een 600 m3 buisven hangen met een 800 m3 koolstoffilter er voor. De inlaat wil ik 3 grote gaten maken van 20 cm en daarvoor een labyrint met 3 inblazende pc fans van 120mm. Het hok wil ik helemaal isoleren met 5cm dikke tempex.

                      Is dit iets? Of mis ik wat?

                      Wat zou de opbrengst kunnen zijn? En kan ik zo goede kwaliteit wiet kweken?

                      Ik zal fotos maken van de complete bouw van de kast.

                      Grtzzzzzzz N

                      Comment


                        #12
                        Ik weet het niet zeker van een gevangenisstraf, dat verwacht ik.. Dus, zullen we eens moeten opzoeken / moeten vragen.
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                          Ik weet het niet zeker van een gevangenisstraf, dat verwacht ik.. Dus, zullen we eens moeten opzoeken / moeten vragen.
                          met de ''ene'' bedoelde ik jou ook niet persoonlijk hor

                          en ik vind 10 plantjes nog steeds vrij onschuldig.

                          En nog iets, stel ik zet 5 planten onder een 600 watt lamp in grote potten wat zal dan de opbrengst zijn? Aangezien ik nu een beetje bang ben geworden

                          Is dat net zo veel als dat je zeg maar 20 planten in kleine potten zet? Heb ook iets gelezen over een gram per watt indicatie?????? Ook een idee wat goede planten zijn om dit mee te doen?

                          Grtzzzzzzzzzzzz N

                          Comment


                            #14
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #15
                              Reken voor je eerste keer een halve gram per wat en dat zal al goed zijn

                              Comment

                              Bezig...
                              X