Wie kan me helpen????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bokito25
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Dec 2013
    • 3

    #1

    Wie kan me helpen????

    Korting op 420shop
    hallo

    ik ben nog nieuw in de kweek wereld,daarom een vraag

    ik heb 3 zaden ontkiemd (merk onbekend) en 2 week laten groeien,,ze staan nu 4 weken in de bloei.
    ik gebruik B Cuzz voeding van Atami, volgens voorschrift


    nu kom ik net in men hok,, en is der 1 plant bij,, die omgegaan is,, vanmorgen of vanmiddag(onbekend),,
    ook is de plant erg slap.

    en de plant begint de hoofdtop te laten hangen..


    Hoe kan dit en wat moet ik doen ???
    hoor graag jullie ideeen

    mvgr Bokito



  • HJM
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 3714

    #2
    Re: Wie kan me helpen????

    maak een foto,
    koop een fertometer,
    geef water als de grond erg droog is.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Wie kan me helpen????

      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • bokito25
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • Dec 2013
        • 3

        #4
        Re: Wie kan me helpen????

        Heb paar foto's gemaakt met tel. Hopelijk zijn ze duidelijk genoeg..
        w-5.jpgw-1.jpgw-6.jpgw-2.jpgw-3.jpgw-9.jpg

        Comment

        • Nik
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 2207

          #5
          Re: Wie kan me helpen????

          Veels te veel gestrekt...
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Wie kan me helpen????

            Volgens mij heb ik deze foto's wel eens gezien. Of was dat op een ander forum ?

            Aight..wat ik zie..
            Klein potje, halfvol, grond helemaal ingeklonken, geen grond van de growshop? Weinig zuurstof bij de wortels dus, en als ze water krijgen staan ze erg lang nat.
            Plantje is gestrekt, reden is dat ze niet voldoende licht krijgen, dus gaan ze zelf zoeken daarnaar. Veel stengel en, naar verhouding, weinig top is het gevolg.
            Je lamp moet niet aan het plafond vast, maar met de plant mee bewegen.
            Heb je hps, dan hou je 600W op 70cm en 400W op 50cm. 250W kan wel op 35cm. Dan zit je veilig. Lampen verder van je planten betekend strek.
            Dat blad wat bovenin een boemerang maakt kan duiden op een ontspoorde pH.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: Wie kan me helpen????

              Ik heb deze foto ook al eens gezien deze week of althans een plant met exxackt de zelfde problemen
              God was never on your side..

              Comment

              • HJM
                Wicked Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 3714

                #8
                Re: Wie kan me helpen????

                arm plantje.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment

                • bokito25
                  Zaadje
                  Nieuw Lid
                  • Dec 2013
                  • 3

                  #9
                  Re: Wie kan me helpen????

                  dat jullie deze foto's al eens gezien hebben is niet mogelijk,,haha waren net 2 minuten eerder gemaakt.
                  het zijn,potten van een growshop,, de grond heb ik gekregen, van 1 die in de gaten had dat ongewenst bezoek in aantocht was...
                  ,,, wel is de grond goed ingeslonken,,

                  (wat kan ik daar aan doen of niet aankomen?)

                  ik heb mijn 400W hps lamp verstelbaar hangen,,


                  mijn hok zijn eigenlijk 2 kleding kasten waar ik een muurtje tussen weg heb gehaald.

                  vandaar niet zo breed,, (1.90 m) diep
                  (2.10 m) hoog
                  (0.55 m) breed



                  hoor graag meer van jullie ideeen en bedankt voor de antwoorden



                  gr bokito

                  Comment

                  Bezig...