Wat vinden jullie van mijn dame

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • EddyChronic
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Feb 2014
    • 7

    #1

    Wat vinden jullie van mijn dame

    Korting op 420shop
    Zie hier mijn experimenteer plant.
    Een feminised skunk #1.
    Ze staat nu in een kast onder de trap maar in de schuur een mooie bloeikast.
    Waar ze nu staat is het continu 27gr met af en toe een briesje van een oude coolfan van een server.uit een groot gebouw.
    Ze staat op 18/6 met twee x 23W spaarlamp 'daglicht' vd Gamma.
    Heb Hy-pro root stimulator gegeven en houdt het water ph op 6.
    Tips zijn welkom! ( en die pot gaat snel vervangen worden!)


    Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
    Attached Files
  • Escargot
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4984

    #2
    Re: Wat vinden jullie van mijn dame

    Ze ziet er goed uit, hoe oud is ze ?

    Enige opmerking die ik wil maken, is dat ik denk dat ze iets te nat kan staan, aarde is vrij zwart en ik denk de blaadjes te zien trekken.

    Let hier heel goed op.

    Veel succes
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment

    • EddyChronic
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Feb 2014
      • 7

      #3
      Re: Wat vinden jullie van mijn dame

      Dit zijn foto's van Zaterdag, ze ziet er al wat vrolijker uit na een paar dagen geen water!
      Dit is dag 8 groei. Zal morgen nog ff een update posten....

      Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

      Comment

      • mooiweerweinigmuggen
        Zaadje
        • Feb 2014
        • 4

        #4
        Re: Wat vinden jullie van mijn dame

        gaat lekker daar,staan ze wel in de juiste grond?

        Comment

        • EddyChronic
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Feb 2014
          • 7

          #5
          Re: Wat vinden jullie van mijn dame

          Ook dat wordt geregeld van de week.....
          Wordt zelfs verwend met een starterskit van BAC maar die moet ik nog halen.
          Tis de eerste keer, zal ook nog wat foto's van de bloeiruimte maken :thumbup:


          Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
          Attached Files

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #6
            Re: Wat vinden jullie van mijn dame

            In dat geval
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            • EddyChronic
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Feb 2014
              • 7

              #7
              Re: Wat vinden jullie van mijn dame

              Volgens mij heeft ze het goed naar de zin! Vanavond even een grondje halen en morgen verpotten.

              T wordt bijna een kweekverslag maar ik wil eerst eens zien of ik 1 plant in leven kan houden...

              Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
              Attached Files

              Comment

              • Escargot
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4984

                #8
                Re: Wat vinden jullie van mijn dame

                Natuurlijk gaat het niet lukken, haar in even te houden.
                Natuurlijk gaat dat lukken.
                En juist bij die eerste keer, is een kweekverslag, helemaal geen slecht idee.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment

                • EddyChronic
                  Stekje
                  Nieuw Lid
                  • Feb 2014
                  • 7

                  #9
                  Re: Wat vinden jullie van mijn dame

                  Peptalk...daar houd ik nou van!

                  Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

                  Comment

                  Bezig...