white widow

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tantan
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Oct 2013
    • 1

    #1

    white widow

    Korting op 420shop
    Hallo!

    heb en vraagje heb white widow staan
    en ze willen maar niet bloeien na 10 weken
    is er nog niks te zien iemand die mij kan helpen AUB!!!
  • Weedjewel
    Special member
    Lucky Member
    • Nov 2010
    • 808

    #2
    Re: white widow

    Je bent de "geheime" bloeispreuk vergeten bedoel je?
    Die verkrijg je na 12 berichten en 12 opmerkingen hier op het forum!

    Comment

    • k1
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 3660

      #3
      Re: white widow

      lichtregime is ???

      beetje meer info aub
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment

      • MWay
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2012
        • 4999

        #4
        Re: white widow

        Welkom.
        Foto`s?
        En wie is de breeder.
        Om je helemaal van dienst te zijn begin je een kweekverslag krijg je alle hulp soms zelfs zonder te vragen
        Hou ze groen!

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: white widow

          Om te bloeien moeten ze minstens 12 uur compleet donker staan.

          Sublieme topic-titel ook.

          Vragen binnenwiet kweken
          white widow



          Maar wie bent u eigenlijk ?

          introductie.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • EL Guerilliero
            Advanced Grower
            • Nov 2012
            • 1090

            #6
            Re: white widow

            is er nog niks te zien
            dat is een correcte weergave .. er is inderdaad niks te zien .. wij willen foto's gvd..

            Comment

            • hobby007
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2013
              • 186

              #7
              Re: white widow

              ik denk dat het een varen is

              Comment

              • djo
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Feb 2014
                • 102

                #8
                Re: white widow

                Oorspronkelijk geplaatst door hobby007
                ik denk dat het een varen is
                Hahaha xD

                Maar serieus, pics!

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: white widow

                  Er is nooit meer iets vernomen van tantan helaas.
                  Weer een ééndagsvlieg ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • Shifty
                    Wicked Stoner
                    • Nov 2013
                    • 216

                    #10
                    Re: white widow

                    Of hij kreeg eindelijk die befaamde 'bloeispreuk' te pakken en is nu aan het genieten van zijn Witte Weduwen ...

                    Who Knows .....

                    Comment

                    Bezig...