Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkeerd getopt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verkeerd getopt

    Korting op 420shop
    Yoo gasten,

    Ik heb zonet door dat ik mijn lady's verkeerd getopt heb en voel me er eigenlijk wel heeel stom bij :p kzou graag een fototje posten maar dat gaat helaas niet... Het zit zo, meteen na de 3de node heb ik het nieuwe scheutje weggehaald, maar ik heb die twee dingetjes aan de zijkanten ook weggeknipt --' ===> SHIT. Nu beginnen er precies bij sommigen na 3 dagen toch twee nieuwe scheutjes te komen, bij andere dan weer maar 1tje en bij sommigen 1 groter als de andere... is het helemaal gefucked? hopelijk niet he!

    Groetjes

    #2
    Re: Verkeerd getopt




    laat je planten even bekomen van de ingreep, ze zitten in een kramp en doen gekke dingen ..

    lees ook wat in over toppen en probeer het volgende keer beter te doen.. op youtube vind je tigg filmpjes hoe het moet.

    en leer foto's plaatsen .. op deze manier zullen weinigen zich geroepen voelen ook maar iets te antwoorden ..

    Comment


      #3
      Re: Verkeerd getopt

      Je weet toch wel waarom je topt?

      Je topt om die 2 groeischeutjes die jij nu weggeknipt hebt door te laten groeien. Ik begrijp eigenlijk niet hoe het mogelijk is om perongeluk die groeischeutjes weg te knippen.

      Als er niets meer uit die wond groeit dan zul je verder moeten gaan met de zijtakken die de plant nog had.

      Comment


        #4
        Re: Verkeerd getopt

        Ok zal ik doen... Jaa ik had al vanalles gelezen over toppen, ook filmpjes gekeken, maar was al effe geleden en in een verstrooide bui
        heb ik het dan toch verkeerd gedaan i.p.v nog even te cheken :p ik wil graag fotos posten maar moet eerst een nieuw kabeltje voor fototoestel vinden, en ik heb niet de indruk dat deze veel verkocht wordt...

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Ja idd, ik zat even te denken dat die zijtakken dan de hoofdtoppen gingen worden, daarmee dat ik het allemaal had weggedaan... pfft dit is echt balen :p

        Comment


          #5
          Re: Verkeerd getopt

          Maak je niet druk er zullen nieuwe uit lopers komen hoor tis onkruid da kan veel hebben
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Verkeerd getopt

            Idd, er beginnen nieuwe uitlopers te komen doordat ik het verkeerd heb geknipt is alles welliswaar vertraagt maar binnen een dag of 2 zouden ze weer volop moeten groeien denk ik

            Comment


              #7
              Re: Verkeerd getopt

              Fim-men noemen ze dat , F#ck I Mist hahaha
              Zoals Donna zegt gewoon geduld opbrengen , komt goed

              Ajo
              Ventje
              Living in Second live for real

              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

              Comment


                #8
                Re: Verkeerd getopt

                Mmmh neeh tis nog verschillend van fimmen, bij fimmen laat je expres iets meer zitten, ik heb echt alles weggeknipt we zullen het GVDIM (GodVerDomme I Missed) noemen hahha.

                Comment

                Bezig...
                X