Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zielige bladgroei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zielige bladgroei

    Korting op 420shop
    Deze plantjes zijn ondertussen ongeveer 10 dagen oud, maar ze groeien zo te zien enkel maar in de lengte en hebben 2 kleine blaadjes

    2014-03-03 17.58.11.jpg
    2014-03-03 17.58.27.jpg

    Help! Weet hier iemand raad mee?
    Vanaf morgen heb ik wel Plagron Algra Grow. Misschien help dit wel.

    Gr,

    Blash.
    Attached Files

    #2
    Re: Zielige bladgroei

    wat is je setup?
    waar staan ze, welke lamp, soort......
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: Zielige bladgroei

      Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
      wat is je setup?
      waar staan ze, welke lamp, soort......

      Comment


        #4
        Re: Zielige bladgroei

        geen voeding geven
        en niet teveel water
        ze moeten eerst wortels maken
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: Zielige bladgroei

          Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
          geen voeding geven
          en niet teveel water
          ze moeten eerst wortels maken
          Dus de reden waarom ze enkel in de hoogte groeien en geen bladeren bijmaken, is dat ze nog onvoldoende wortels hebben?
          Oplossing: gewoon de plantjes laten doen...

          Comment


            #6
            Re: Zielige bladgroei

            en in wat voor medium?
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              #7
              Re: Zielige bladgroei

              Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
              en in wat voor medium?
              Gewoon universele potgrond.
              Voeding voor 6 weken.

              Comment


                #8
                Re: Zielige bladgroei

                Je plant maak nu eerst haar wortels aan en daarna gaat ze de hoogt in groeien enz ze heeft goede wortels nodig
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Zielige bladgroei

                  Universele potgrond met voeding is vaak nogal zwaar voor zaailingen.
                  Dat in combinatie met waarschijnlijk iets te natte grond, te zwak licht en iets te lage nachttemperatuur zorgt voor de trage groei.

                  Graaf de steeltjes in tot aan de lobblaadjes (pot bijvullen met aarde), de lamp er iets dichter op en geef ze nog wat tijd.

                  Pas op dat ze niet teveel water krijgen. Dergelijke planten krijgen van mij +/- 50 ml om de twee dagen.
                  Natte grond zorgt voor luie zaailingen. Ze moeten namelijk niet op zoek naar water dus blijft hun wortelgestel zowiezo al kleiner.

                  Die Alga grow zul je hoogstwaarschijnlijk niet nodig hebben gezien je voorbemeste grond.
                  Wanneer ze voeding nodig zullen hebben zul je waarschijnlijk al in de bloei zitten. Flesje Alga bloom was beter geweest.
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                  Comment


                    #10
                    Re: Zielige bladgroei

                    Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
                    Universele potgrond met voeding is vaak nogal zwaar voor zaailingen.
                    Dat in combinatie met waarschijnlijk iets te natte grond, te zwak licht en iets te lage nachttemperatuur zorgt voor de trage groei.

                    Graaf de steeltjes in tot aan de lobblaadjes (pot bijvullen met aarde), de lamp er iets dichter op en geef ze nog wat tijd.

                    Pas op dat ze niet teveel water krijgen. Dergelijke planten krijgen van mij +/- 50 ml om de twee dagen.
                    Natte grond zorgt voor luie zaailingen. Ze moeten namelijk niet op zoek naar water dus blijft hun wortelgestel zowiezo al kleiner.

                    Die Alga grow zul je hoogstwaarschijnlijk niet nodig hebben gezien je voorbemeste grond.
                    Wanneer ze voeding nodig zullen hebben zul je waarschijnlijk al in de bloei zitten. Flesje Alga bloom was beter geweest.
                    2014-03-04 19.47.11.jpg

                    Plantje 2

                    2014-03-04 19.47.23.jpg





                    Sinds deze morgend is mijn ander plantje (Royal Bluematic) boven de grond gekomen:

                    2014-03-04 19.47.37.jpg

                    In tegenstelling tot mijn andere 2 plantjes, viel het "omhulsel" er zelf af en groeit deze veel sneller.



                    Mijn ventilatie staat constant aan.
                    Mijn t-neon lampen branden van 9u 's morgens tot 24u 's avonds.


                    Vandaag zijn ook mijn Plagron Alga Grow en Bloom flessen aangekomen.
                    Maar hier ga ik nog even met wachten.


                    Gr,

                    Blash.

                    Comment


                      #11
                      Re: Zielige bladgroei

                      Waarom staan je lampen maar 15 uur aan dan?

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #12
                        Re: Zielige bladgroei

                        Precies 18/6 je lampen en zo min mogelijk water geven voorlopig.
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                        Comment


                          #13
                          Re: Zielige bladgroei

                          Ik heb pas het komende weekend een timer en tussen 24u - 9u slaap ik :p
                          Dan kan ik alles perfect 18/6 instellen.

                          Is het zo'n grote ramp dat de lampen maar 15u branden?

                          Comment


                            #14
                            Re: Zielige bladgroei

                            Ah, op die manier Als ze minder lang licht krijgen zullen ze ook iets minder groeien. Bij autoflower planten heb je maar een beperkte tijd voordat het hele verhaal afgerond is, dus als je dan een tijd minder licht geeft dan zul je dat ook merken in de opbrengst. Al zal het ook weer niet zo heel veel schelen als je ze niet al te lang op een 15 uur schema laat staan. Die paar dagen maakt inderdaad niet zoveel uit.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              #15
                              Re: Zielige bladgroei

                              Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                              Ah, op die manier Als ze minder lang licht krijgen zullen ze ook iets minder groeien. Bij autoflower planten heb je maar een beperkte tijd voordat het hele verhaal afgerond is, dus als je dan een tijd minder licht geeft dan zul je dat ook merken in de opbrengst. Al zal het ook weer niet zo heel veel schelen als je ze niet al te lang op een 15 uur schema laat staan. Die paar dagen maakt inderdaad niet zoveel uit.
                              2014-03-04 19.47.37.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X