Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitspoelen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Uitspoelen

    Korting op 420shop
    Na aanleiding van mijn bladprobleempje is mijn plan de potten is uit te spoelen. Heeft iemand hier verder ervaring mee, en welke fouten moet ik zeker niet maken? En moet ik ze daarna terug in het water in de tent zetten? De do's en dont's wil ik graag weten! Zou hier erg mee geholpen zijn

    Greetz

    #2
    De potgrond kan je uitspoelen, de bedoeling is om de zouten eruit te spoelen.
    Na het spoelen mag je ze terug onder de lamp plaatsen, wel opletten dat er geen water meer op de bladeren aanwezig is.
    Plantjes zullen 1 a 2 dagen wat gestrest zijn maar dat kom wel terug goed!
    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Dat je 2-3dagen totaal geen water meer moet geven zal je wel weten maar dat zeg ik er gewoon even bij. Het is gewoon belangrijk van vanaf dan, een nieuwe start dus, geen fouten meer te maken want als je al 2keer hebt doorspoelt dan kan je in de problemen komen. Je wortelstelsel heeft dan wel water nodig maar het zit niet graag voor een lange tijd met z'n voetjes in het natte. Kan je wortelrot van krijgen en dergelijke zaken, en dat willen we natuurlijk allemaal vermijden. Heb je soms een linkje naar je bladprobleem? (ben hier nogal de geinteresseerde als het op bladproblemen aankomt ).

      Greetzzz en veel succes met het spoelen!

      Comment


        #4
        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f30/vlekken-op-blad-t3234.html plus dat de planten die t hebben ook bleker zijn dan de middelste, die nergens last van lijkt te hebben en donkerder is maak me gewoon een beetje zorgen En bedankt hehe

        Mijn idee was, dat als er teveel zouten in zitten waardoor de plant niks meer opneemt hij dus ook geen bladgroenkorrels (dus word lichter dan toch?) kan aanmaken en dergelijke.

        Comment

        Bezig...
        X