Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

white widow scroggen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    white widow scroggen

    Korting op 420shop
    hallo ik ben een beginnende kweker die nu aan mijn 3de kweek toe is, door veel te lezen op dit forum heb ik interesse gekregen in scroggen omdat mijn eerste 2 kweekjes echt tegenvielen in opbrengst. ik kweet in een tent van 120*120*200 met een hps 600watt. als voeding gebruik ik canna en hou ik me aan een gedownload voedingschema bij gebrek aan ervaring. ik heb momenteel 6 plantjes in mijn tent staan en ben nu ondertussen 18 dagen ver in groei (18/6) vandaag heb ik voor de eerste getopt. dit had ik nog nooit eerder gedaan maar lees dat het positief is om na 3 internodes te toppen.

    ik heb eigenlijk meerdere vragen:
    hoe hoog span ik mijn scrognet boven mijn potten?
    ik heb ook gelezen over het dieven en wegsnijden van blad onder het net, wanneer doe ik dit het best
    en hoelang blijf ik 18/6 licht geven met 6 planten op 120*120

    ik weet dat hierover al enkele discussies lopen maar had toch graag wat tips gehad over mijn situatie. ik probeer vandaag nog wat fotos te posten ook

    #2
    Re: white widow scroggen

    welkom op JD 1euroguy,

    het scrog-net moet op de hoogte zitten dat je jou plantjes zo kunt buigen dat het gehele net gevuld zit met blad of tak.
    dus als jij je planten zo kunt buigen/vervormen dat er op bijvoorbeeld 50cm boven de aarde , alles horizontaal loopt dan is dat dus jou hoogte waarop het net komt te liggen, snap je
    dieven kun je al doen, maar geen blad verwijderen want blad zorgt voor energie voor de plant.

    en vraag numero 3, als je planten al iets voller beginnen te raken en je gokt ongeveer dat je tent vol zit over 2 a 3 weekjes dan kun je op 12/12 gaan, je planten zullen dan nog een tijdje iets doorgroeien, het is natuurlijk wel zonde als je ze te vroeg in de bloei zet anders heb je een onbelicht oppervlakte en dus minder opbrengst, als je een foto hebt van je tentje dan is het idd makkelijker te zien hoelang je nog kan groeien.

    en welke soort heb je? als je begint met scroggen is een indica misschien iets makkelijker want een sativa schiet gelijk de hoogte in

    Gr JH

    Comment

    Bezig...
    X