Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat gaat er fout?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat gaat er fout?

    Korting op 420shop
    Yooo!

    Ik heb een wietplantje laten ontkiemen en alle instructies opgevolgd nu staat hij zo in speciale aarde voor kiemplantjes en er hangt een tl-lamp boven.

    Waarom groeit hij zo scheef?IMG-20140312-WA0001.jpg

    #2
    Re: Wat gaat er fout?

    Of je alle instructies gevolgd hebt betwijfel ik maar dit zit er best apart uit

    Hoelang staat die al zo? Want op een gegeven moment groeit ze naar het licht toe denk ik.

    Comment


      #3
      Re: Wat gaat er fout?

      Ik zou de pot tot boven vullen met grond. Hoe ver hangt je lamp je plantje? Zijn er nog andere lichtbronnen, zoals licht van buiten?


      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Wat gaat er fout?

        the_infamous_troll_face_cleane.png
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Wat gaat er fout?

          Vorm van LST?

          Comment


            #6
            Re: Wat gaat er fout?

            Beste plantje,

            Hier gaat iets fout, maar van fouten leert men. Het is je 1ste keer dat je een wietplantje gezaaid hebt, dan neem ik aan althans.
            Dit is vaak de 1ste beginnersfout die men maakt, de TL-lamp hangt te hoog waardoor het plantje opzoek gaat naar bruikbaar licht, strekken van de zaailing noem je dat. Ik heb het niet over een HPS lamp he, maar die gebruik je vast niet.
            Hang de TL altijd max 10 tot 15 cm boven de zaailing en kijk elke dag of het plantje er niet te dicht tegen aan wilt groeien. Pas de hoogte aan indien het plantje geel wordt omdat het te dicht tegen de lamp aan gaat groeien. mochten er verder nog vragen zijn? Stel ze gerust.

            Wat voor een zaadje heb je geplant?

            Comment

            Bezig...
            X