hallo

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • apeldoornsejohn
    Zaadje
    • Mar 2014
    • 1

    #1

    hallo

    Korting op 420shop
    Hallo mensen ik en mijn vriendin willen graag een wietplant in onze kamer hebben hij moet niet tegroot worden maar gewoon voor de fun .
    hoe pak ik dit het beste aan...

    Groeten...
  • Lovis
    Senior Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2012
    • 912

    #2
    Re: hallo

    Veel lezen

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    - 1m² Tuin

    Comment

    • Kill3r008
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 431

      #3
      Re: hallo

      Jep lees vooral de micro kweek door. http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/forums/82-Micro

      Comment

      • matthijs1990
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 326

        #4
        Re: hallo

        Oorspronkelijk geplaatst door apeldoornsejohn
        Hallo mensen ik en mijn vriendin willen graag een wietplant in onze kamer hebben hij moet niet tegroot worden maar gewoon voor de fun .
        hoe pak ik dit het beste aan...

        Groeten...

        Kijk eens bij mijn t-neon verslag! Zon micro kweek kastje past in ieder huis👍

        Succes


        Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: hallo

          Denk dat John gewoon een wietplant van ongeveer 1 meter op de keukentafel wil.
          Liefst dat-ie ook licht krijgt door het raam, zonder gezeik over lampen, of speciale dure voeding.
          En dat ook niet heel je huis naar wietkwekerij ruikt en zo ongeveer in juli/augustus een grammetje of 100 lekkere wiet oogsten.
          Zit ik ver mis ?

          Oh, ik lees nu : Voor de fun.
          Dus als het niet voor de wiet is, zou ik mooi wat anders doen, een tomatenplant ofzo, of peperplantjes doen het ook wel binnen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Cookaap
            Elite Grower
            • Dec 2011
            • 2730

            #6
            Re: hallo

            Je kan wel een wietplant voor de sier doen maar dan weet je nu al dat daar geen normale wiet vanaf komt, misschien een gram.

            Ook zal het plantje er niet zo uitzien als je waarschijnlijk in gedachten had, mooie 7 vingerige wietbladeren.
            Reken maar op 3 en heel misschien 5.

            Succes!

            Comment

            Bezig...