Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste vier weken BLOEI

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1ste vier weken BLOEI

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik heb me kindjes juist in de bloei gezet, maar ik heb gehoord en gelezen dat je de eerste 4weken niks mag geven buiten water.
    Ik vind dit wat raar want als je voedingsstoffen( GROEI) geeft zie je dat de plantjes er deugd van hebben. Als ik ze nu vier weken niks geef zal hen dit niet achteruit laten gaan.

    Ik had namelijk gedacht om ze eens te doen doorlopen met water. en dan 2dagen niks te geven en dan gewoon beginnen met voedingsstoffen voor de bloei te geven en vanaf de 4de week bloeistimulator te geven tot de 7de week.

    Wat denken jullie?

    #2
    In de meeste potgrond zit voeding voor 4a5 weken.
    Dan voeding langzaam opbouwen.
    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
      In de meeste potgrond zit voeding voor 4a5 weken.
      Dan voeding langzaam opbouwen.
      Grtz
      ja maar die voedingstoffen zijn al uit de grond, ze blijven in dezelfde potten waar ze instonden in de groei.

      grts

      Comment


        #4
        Als je voeding uit je medium (grond) is moet je voeding meegeven met het water. allereerst hebben ze standaard voeding nodig, zoals supermix van bio nova. Daarnaast ga je in de bloei moeten aanvullen met een bloeibooster of pk 13-14.

        Grtz

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post
          Als je voeding uit je medium (grond) is moet je voeding meegeven met het water. allereerst hebben ze standaard voeding nodig, zoals supermix van bio nova. Daarnaast ga je in de bloei moeten aanvullen met een bloeibooster of pk 13-14.

          Grtz
          oke dit is dus men vraag, als je ze over zet van groei naar bloei (zonder te verpotten) wat moet ik doen met voedingstoffen?
          Ik gebruik voedingstoffen van plagron zowel voor groei als bloei+ heb nog bloeistimulator. (die is pas later van toepassing, vanaf 4de week bloei)

          Hoe moet ik overschakelen van groei naar bloei voedingstoffen eens goed doorspoelen? en dan 2dagen niks geven?
          of moet ik maar na 4weken beginnen met bloeivoedingstoffen tesamen met die bloeistimulator?

          Ik vind dit nameijk verwarrend wanneer je wat moet gebruiken met dat er zoveel verschillende meningen zijn.

          grts

          Comment


            #6
            Ik zou zeggen surf naar hun site ze hebben mooie kweekschema's waar percies uitgelegd staat welke stoffen toe te voegen en hoeveel ml. Elke firma heeft een kweekschema met instructies van hun productie lijn wat waar en wanneer iets toe te voegen.

            Comment

            Bezig...
            X