Ben ik wel goed bezig?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • vdb03
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2011
    • 38

    #1

    Ben ik wel goed bezig?

    Korting op 420shop
    Beste,

    Ik groei onder 2x18w TL ( blauw spectrum) omdat ik internodes zo kort mogelijk wou houden.
    Voor bloei zal ik een 250 w Hps gebruiken.
    Aarde: Growmix ('plagron)
    Water: spa blauw( ph 6)
    voeding: enkel beetje wortelstimulator


    Ik heb totaal geen ervaring en heb veel informatie gewonnen op deze site.
    Bij deze wou ik vragen of ik wel goed bezig ben? Want ik ben bang dat ik wat te vroeg getopt (plant2) & gefimt(plant 1) heb. Ook zijn de bladeren het 2de plantje wat krom (rare vorm) en de dag ervoor stonden ze recht omhoog ( ik denk dat dit door warmte stress kwam).

    Ze zijn nu 4 weken oud en ben van plan om binnen een 3 tal dagen op 12/12 over te schakelen. OF is dit te vroeg?

    Plant 1(grotendeels indica): bijna 125 001.jpgbijna 125 002.jpg9 april top 006.jpg


    Plant 2(85% sativa): bijna 125 003.jpgbijna 125 004.jpg

    Mvg
    Attached Files
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #2
    Re: Ben ik wel goed bezig?

    ziet er mooi uit
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • Gamm
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 1610

      #3
      Re: Ben ik wel goed bezig?

      Je sativa kun je eventueel binnen een week al op 12/12 zetten, wetende dat deze nog een stuk door groeit eens ze overgeschakeld is.
      Ziet er me wel nogal indica uit qua bladvorm...

      Die indica daarentegen zal niet veel meer groeien. Hou daar rekening mee.

      Altijd lastig om indica en sativa in dezelfde kweekruimte te plaatsen...
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Ben ik wel goed bezig?

        Ik zie geen problemen aan de plantjes.
        Hoe is het vorig jaar afgelopen ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • vdb03
          Senior Stoner
          Member
          • Jul 2011
          • 38

          #5
          Re: Ben ik wel goed bezig?

          bedankt voor jullie reacties Dus zou ik best nog een week wachten met overschakeling 12/12?

          Vorig jaar viel het wat tegen. Het was wel goede kwaliteit (dikke toppen) maar zeer weinig. Ongeveer 20 g van 2 autoflowers. Toen gebruikte ik wel geen goede aarde en geen voeding, dus hopelijk dit keer beter

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Hier wat foto's van vorige jaar die ik nog heb van Royal queen seeds easy bud (eerste kweek)

          eg4 002.jpgeg4 026.jpg

          Comment

          Bezig...