Advies gevraagd

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • vdb03
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2011
    • 38

    #1

    Advies gevraagd

    Korting op 420shop
    Beste,

    Ik had mijn plantje getopt, 3 dagen later op 12/12 gezet. Ondertussen 5de dag 12/12. Er groeiden 2 toppen. Maar 1 van de 2 toppen bestond uit 2 "samengegroeide" toppen. 2 toppen eigenlijk, maar 1 stam.
    Doordat de bladeren bijna geen ruimte hadden , heb ik die 2 toppen als het ware van elkaar losgetrokken. Ik kon duidelijk de sapstroom zien in beide toppen. Ze kregen als het ware elk de helft van de sapstroom.

    Voor het lostrekken: bloei 5 004.jpg

    Na het lostrekken: bloei 5 010.jpgbloei 5 013.jpg




    Kan dit grote gevolgen hebben omdat ik dit gedaan heb? ik denk dat het niet goed is dat de sapstroom zichtbaar was. Ook hangen beide toppen slap.

    MVG
    Last edited by vdb03; 18 April 2014, 14:17.
  • Whitebud
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 568

    #2
    Re: Advies gevraagd

    OMG Wat een horror... dat touwtje ofzo wat er nu omheen zit daar heb je niks aan...
    ALS je t al wil repareren zou ik er wat duct-tape omheen rollen zodat die als schil kan fungeren...
    sigpic

    Comment

    • vdb03
      Senior Stoner
      Member
      • Jul 2011
      • 38

      #3
      Re: Advies gevraagd

      Ik weet het, ik ben er echt niet goed van. Ondertussen nog eens gaan kijken en van 1 van de 2 waren de bladeren en stengel superslap. ik heb deze afgeknipt.
      Van het 2de was het wel nog goed alleen was de steel nog gebogen maar wel nog stevig. Wat is het beste ? Meteen helemaal doorknippen of nu zijn gang laten gaan en die 1ne top nog zijn kans geven?

      Comment

      • Whitebud
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 568

        #4
        Re: Advies gevraagd

        Ik durf hier verder geen uitspraken meer over te doen.. als het mijzelf zou overkomen dan werd het een enkeltje kliko... take my loss enne nieuwe ronde nieuwe kansen
        maar. t is een sterke plant... je weet maar nooit... misschien dat anderen hier nog een ideetje of 2 hebben
        sigpic

        Comment

        • Shiva Ketama
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2014
          • 867

          #5
          Re: Advies gevraagd

          Je kan de beide scheuten ook vastbinden naar onder toe aan de pot. Cannabis groeit altijd naar boven, dus is goed voor de lichtspreiding.
          Geen zorgen maken bij knakken, is een stresstechniek.

          Grtz.

          Comment

          • vdb03
            Senior Stoner
            Member
            • Jul 2011
            • 38

            #6
            Re: Advies gevraagd

            Hallo,

            Hier even kort een update. Na 1 dag was ze al aan het herstellen en nu staat ze er zo bij
            Zou iemand weten of ze nog veel zal groeien? ze staat nu 13 dagen op 12/12

            IMG_0147.jpg
            mvg

            Comment

            • Shiva Ketama
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2014
              • 867

              #7
              Re: Advies gevraagd

              In totaal groeit een plant ongeveer 6 weken ongeacht wanneer je ze op 12/12 zet. Vanaf ze boven de grond komen dan ongeveer 6 weken tellen.

              Ze staat er mooi bij anders, grtz.

              Comment

              • Whitebud
                Junior Grower
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 568

                #8
                Re: Advies gevraagd

                Ja serieus joh? Dan heb ik mij heel erg vergist gelukkig maar he
                sigpic

                Comment

                • Cookaap
                  Elite Grower
                  • Dec 2011
                  • 2730

                  #9
                  Re: Advies gevraagd

                  Na 6 weken wordt de plant geslachtsrijp. Dat betekend niet dat de plant ook in bloei staat

                  Comment

                  • vdb03
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jul 2011
                    • 38

                    #10
                    Re: Advies gevraagd

                    Inderdaad. Ik ben zeer tevreden met het resultaat tot nu toe.

                    Maar ik heb nog een vraag, namelijk: Een week geleden verschenen de eerste witte kleine haartjes. Vandaag zijn er veel meer en grotere witte haren. Betekent dit dat ze zal beginnen bloeien?

                    gr

                    Comment

                    • Shiva Ketama
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2014
                      • 867

                      #11
                      Re: Advies gevraagd

                      Yep, vanaf de eerste pruikjes kan je beginnen aftellen

                      Comment

                      • mediwiet
                        Wicked Stoner
                        • Aug 2013
                        • 278

                        #12
                        Re: Advies gevraagd

                        je plantje is toch nog mooi herstelt veel plezier met de kweek veder

                        Comment

                        • vdb03
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jul 2011
                          • 38

                          #13
                          Re: Advies gevraagd

                          Danku voor de reacties. Ik zal over enkele weken nog eens een foto posten van hoe ze het er van af brengt Het is inderdaad een zeer sterke plant.

                          Gr

                          Comment

                          • Shiva Ketama
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2014
                            • 867

                            #14
                            Re: Advies gevraagd

                            Tot binnenkort!

                            Comment

                            • vdb03
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Jul 2011
                              • 38

                              #15
                              Re: Advies gevraagd

                              Hallo,

                              Plantje krijgt plots te maken met vergeling van de bladeren van langs onderen toe. Gaat namelijk zeer snel. Ik denk namelijk dat dit een N tekort is.
                              Mijn vraag is nu of ik dit kan oplossen door Plagron Terra bloom te gebruiken? Is de enige voeding die ik heb samen met green sensation.
                              NPK Terra bloom: 2-2-4
                              Zal er dan niet teveel Kalium in mijn aarde komen daardoor?

                              IMG_0175.jpg

                              MVG

                              Comment

                              Bezig...